پزشکی و سلامت

در این فصل “اسفناج” و کرفس را باهم بخورید!

اب کرفسسبزیجات هر کدام برای خودشان از ارزش غذایی خاصی برخوردار هستند اما یافته های جدید محققان نشان می دهد اگر “سبزیجات” گاهی با یک دیگر و توام با هم مصرف شوند “ارزش غذایی” آنها چندین برابر می شود.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اسفناج و کرفس جزو سبزیجاتی با ارزش محسوب می شوند که در فصول سرد سال مصرف آنها به مراتب باید بیشتر از فصل های دیگر باشد زیرا “سیستم ایمنی بدن” را تقویت کرده و مانعی برای عبور “ویروس ها” و “باکتری ها” به داخل بدن می شوند.

بررسی ها نشان می دهند اسفناج و کرفس مکمل یک دیگر محسوب می شوند و هر یک تکمیل کننده ارزش غذایی دیگری است و مصرف آن دو با هم تمام ویتامین های مورد نیاز بدن را فراهم می کنند.

گفتنی است مصرف 200 گرم از این سبزیجات در طول روز از بروز “آلرژی های فصلی” جلوگیری کرده و با “سرما خوردگی” مبارزه می کند و دوره درمان را سریعتر می کند.

اگر می خواهید از شر چربی های اضافه بدنتان راحت شوید “آب هویج” و “کرفس” را با یک دیگر مخلوط کنید و سپس بنوشید زیرا مطالعات نشان می دهند مخلوط آب این دو سبزی تاثیر بیشتری در از بین بردن چربی های بدن دارد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا