فرهنگ و هنر

درخواست طلاق به خاطر محبت‌های شوهر

 

زن جوانی كه از محبت های زياد شوهرش خسته شده بود به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پيش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.

مرد جوان در خصوص علت درخواست خود به قاضي گفت: آقای قاضی همسرم اصلا قدر محبت هاي مرا نمي داند. دو سال است كه با هم ازدواج كرده ايم. در اين مدت هرچه گفته گوش كردم و تمام امكاناتي را كه مي خواست برايش فراهم كردم. ولي او هر روز بيشتر با من دعوا مي كند و هميشه به من مي گويد اينقدر به من محبت نكن. هر روز به يك بهانه اي برايش هديه مي خرم. هربار قهر مي كند منتش را مي كشم و سعی می كنم هرجور شده با او آشتی كنم.

وی ادامه داد: وقتي دلش مي گيرد به هر شكلي شده تلاشم را مي كنم كه او را از ناراحتي در بياورم. ولي مي گويد تو خيلي به من وابسته هستي و زيادي به من محبت مي كني. همسرم زن قدرنشناسي هست و سر اين موضوع پاي ما را به دادگاه خانواده باز كرده است.

زن جوان نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم زيادي به من وابسته است و اين همه محبتش مرا خسته كرده است. من دوست دارم يك روزهايي برای خودم باشم و تنها باشم. ولي شوهرم اين را درك نمي كند و هميشه به من گير مي‌دهد. از محبت هاي زيادي شوهرم خسته شدم.

بعد از حرف های اين زوج قاضی دليل آنها برای طلاق كافی ندانست و اين زوج را به مشاوره خانواده فرستاد تا شايد مشكلشان حل شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا