فناوری

دانلود کنید: مبدلی قدرتمند برای تبدیل فایل‌های صوتی و تصویری

برای رایانه؛

 

برنامه XMedia Recode ابزاری قدرتمند و رایگان است که توانایی تبدیل ده‌ها فرمت صوتی و تصویری را به یکدیگر دارد. از قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به تغییر رنگ، نور، تغییر کیفیت اشاره کرد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شاید برای شما هم پیش آمده که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد، برای پخش این فایل حتما باید فرمت آن را تغییر داد تا برای دستگاه شناخته شده باشد و بتواند آن را پخش کند، کافی است نرم افزار تبدیل فرمت را نصب و فرمت فایل را تغییر داد. نرم افزار رایگان و کم حجم XMedia Recode یکی از مشهورترین برنامه‌هاست که در همین زمینه به کمک شما می‌آید.
کار اصلی این نرم افزار تبدیل فرمت فایل‌های صوتی و تصویری به یکدیگر است، نرم افزار تقریبا از تمامی فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و این امر باعث شده تا بتوانید به راحتی عمل تبدیل فرمت را انجام دهید. پلیر داخلی این نرم افزار امکان پیش نمایش از ویدئوها را برای شما فراهم می‌کند تا قبل از فرمت کیفیت بعد از تبدیل را مشاهده کنید و در صورت تایید عمل تبدیل فرمت را انجام دهید. از قابلیت‌های XMedia Recode می‌توان به تغییر رنگ، نور، اندازه تصاویر، تغییر کیفیت و… اشاره کرد.

 

  • دانلود و مشخصات فایل

 

 برای دانلود اینجا کلیک کنید
• حجم: 7.67 مگابایت
• نسخه: 3.2.2.9
• اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا