فناوری

دانلود کنید: ترافیک تهران را به صوت آنلاین نظاره‌گر باشید

کنترل ترافیک تهران؛

 

با این برنامه می توانید علاوه بر دیدن نقشه به طور کامل و امکان بزرگنمایی(zoom) کردن، مسیرها و مناطقی در تهران را که ترافیک هستند ببینید و از رفتن به آنجاها خودداری کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مرکز کنترل ترافیک در کلانشهری مثل تهران با وسعت و تعداد خودرو بالا نیازمند رویکردها و راهبردهای پیچیده ای است. در اکثر شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا به منظور ارتقاء احاطه مدیریت شهری بر کلیه رویدادها و وقایع اثرگذار شهر، از فناوری های نوین نظارت از راه دور استفاده می شود و با استقرار ساختاری یکپارچه به عنوان مرکز فرماندهی شهر، امکان اعمال تدابیر مدیریتی در خصوص رویدادها و حوادث مختلف شهر فراهم می گردد. شهر تهران در این خصوص جزء شهرهای پیشتاز در منطقه خاورمیانه می باشد. مركز كنترل ترافیک تهران به عنوان بزرگ­ترین مركز در سطح كشورهای منطقه و با هدف دستیابی مردم و رانندگان به اطلاعات ترافیکی جهت انتخاب مسیر، استفاده بهینه از معابر شهری، افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت و آلودگی های ناشی از ترافیک و ایجاد یک سیستم مدیریت یكپارچه ترافیک در سال 1371 مورد بهره برداری قرار گرفت، اما ساختمان فعلی مركز در سال 1376 افتتاح شد و در سال 1386 عملیات بازسازی و نوسازی در معماری و تجهیزات مرکز انجام گردیده است.

نرم افزار کنترل ترافیک شهر تهران یک نرم افزار کم حجم و بسیار سبک است. حتما شده که ساعت ها در ترافیک بمانید و دیر به منزل یا محل کار خود برسید. بهترین روش برای زودتر رسیدن و هرگز پشت ترافیک نماید این است که از مسیرهای که ترافیک زا هستند با خبر شوید. نرم افزار کنترل ترافیک شهر تهران بصورت لحظه ی مسیرهای پر ترافیک را به شما نمایش می دهد. گرافیک این نرم افزار بسیار بالا می باشد و یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار نقشه با کیفیت و امکان بزرگ نمایی بر روی نقشه است. برای اینکه دیگر در ترافیک گیر نکنید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را بصورت رایگان از دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید و بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنید

 

دانلود کنید

  • حجم: 1.50 مگابایت

• نسخه: 4.0.00012.5
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا