فناوری

دانلود کنید: با این برنامه پیامک‌های خود را مخفی کنید

 

اپلیکیشنی برای مخفی نگاه داشتن پبامک های شما است اطلاعات شخصی خود را مخفی کنید تا فقط شما به آن ها دسترسی داشته باشید. برای اجرای عمل مخفی سازی یا خارج کردن از این حالت، می توانید رمز عبور قرار دهید تا فقط خود اجازه‌ی این کار را داشته باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ قدرتمندترین نرم افزار برای مخفی سازی اس ام اس ها در گوشی های اندرویدی، نرم افزار Hide SMS می باشد که تمامی نرم افزارهای هم خانواده خود را با قدرت کنار زده است. لیستی از کانتکت ها وجود دارند که تنها پیام هایی که به  این لیست فرستاده می شوند قابل مشاهده خواهند بود. شما می تواتید تنظیمات پیام های کوتاه را به صورت دلخواه خود تنظیم کنید. این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه های امنیتی اس ام اس در فروشگاه اندروید می باشد. همه ما این را تجربه کرده ایم که هنگامیکه گوشی همراه خود را به دوستانمان داده ایم نگران باشیم که اطلاعات محرمانه ما برای دوستان نمایش داده نشود. اگر دوستی گوشی شما را برای تماس گرفتن یا اس ام اس فرستادن قرض گرفت به ناچار پیامک های شما را مشاهده خواهند کرد. پس بهترین روش مخفی کردن پیامک های شماست.

Hide SMS نرم افزاری که برای همه ما ضروری است. مثلا دوست نداریم کسی پیامک های ما را بخواند تنها کاری که باید انجام دهیم این است که نرم افزار را از دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنیم و بعد از آن نرم افزار را اجرا کنیم و یک پسورد قوی برای مخفی کردن پیامک های خود انتخاب می کنید. بر روی Hide SMS لمس کنید تا لیست پیامک های دریافتی خود را مشاهده کنید حال مخاطب مورد نظر خود را برای مخفی کردن علامت گذاری کنید. کار تمام شد پیامک های مخاطب مورد نظر شما از بین پیامک های سایر مخاطبین مخفی می شود. این نرم افزار نیازی به آموزش خاص ندارند و داری یک محیط کاربری زیبا و آسان است.

 

دانلود

  • حجم: 1.96 مگابایت
  • نسخه: 1.04
    • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
    • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا