فناوری

دانلود کنید: با این برنامه به هر زبانی می‌خواهید صحبت کنید

مترجم همراه در جیب شما؛

 

گفتگو مترجم، نرم افزاری است که با پشتیبانی از 70 زبان زنده دنیا مکالمه‌های روزمره شما را به هر زبانی ترجمه می‌کند. با این نرم افزار دیگر می‌توانید به تمام زبان های دنیا حرف بزنید و بشنوید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروزه وجود يک ديکشنری خوب در هر گوشی تلفن همراه لازم است. همه ما شاید علاقه ی شدیدی به یادگیری تمام زبان‌های دنیا داشته باشیم یا بخواهیم گردشگری که به شهر ما آمده است با آن مکالمه‌ی بکنیم همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري یا مترجم خوب براي ترجمه‌ي لغات و حتي متن کرده است. نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي‌خواهيم به ما بدهد. وقتي سخن از ديکشنري و مترجم خوب و کاربردي در تلفن‌های هوشمند مي‌شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار گفتگو ترجمه مي‌باشد که از هر لحاظ ايده آل است. تا به حال در زمينه‌ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزارهاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان گفتگو مترجم از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم برخوردار است. به همین منظور دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری برای شما معرفی می‌کند که قطعا شگفت زده خواهید شد.

 

این نرم افزار به تمام زبان‌های دنیا مسلط است و به شما می‌کند تا حرفای دیگران را برایتان ترجمه کند. همانطور که سازنده نرم افزار می‌گوید يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون و مکالمه روزانه را به 73 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليت‌هاي بسيار عالي که در اين نرم افزار ديده مي‌شود امکان ترجمه ي آنلاین و گفتگوی روزمره بین دو شخص است که مکالمه شخص مقابل را برای شما به 73 زبان دنیا ترجمه می‌کند در واقع شما با اتصال به اينترنت و انتخاب زبان ترجمه مي‌توانيد ترجمه‌ي جملات و کلمات و مکالمه‌های روزمره مورد نظرتان را ببينيد و بشنوید و ترجمه کنید. این نرم افزار از دو روش تایپ دستی و بصورتی صوتی متن شما را دریافت می‌کند و برای شما ترجمه می کند. همچنين مي‌توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با استفاده از اين نرم افزار بيابيد.

گفتگو مترجم محبوب و کاربردي را مي‌توانيد به صورت رايگان از دریچه فناوری اطلاعات دريافت کنيد و از امکانات ويژه‌ي آن لذت ببريد. این نرم افزار برای دانشجویان، گردشگران، کسانی که علاقه به یادگیری زبان‌های دیگر دارند، برای ترجمه کتاب‌های انگلیسی، ترجمه شبکه‌های غیر زبان فارسی، تلفظ صحیح جمله و ترجمه دقیق مکالمه از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار کاربردی نام برد.

این نرم افزار از زبانهای: آفریکانس، آلبانیایی، عربی، ارمنی، آذربایجان، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنیایی، بلغاری، کاتالان، سبویی، چینی(ساده)، چینی (سنتی) کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، استونیایی فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، اندونزی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مراتی، نروژی، فارسی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربستان، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراین، اردو، ویتنامی، ولزی، ییدیش و دیگر زبان‌ها را برای شما ترجمه و مکالمه‌های شما را دوبله می‌کند.

  • دانلود و مشخصات فایل

 

• حجم:  2.78 مگابایت
• نسخه: 1.3
• اجرا در: اندروید 2.3
• رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا