فرهنگ و هنر

خواستگاری احسان علیخانی در آنتن زنده در برنامه ماه عسل

در برنامه ماه عسل روز چهارشنبه 3 تیر 94 احسان علیخانی مهمان هایی داشت که به دلایلی در کنار هم زندگی می کردند.

انتقادها به احسان علیخانی بالاخره در برنامه امشب ماه عسل کمی تاثیر گذاشت و با وجود دعوت از بچه های تحت سرپرستی سازمان بهزیستی، برنامه چندان به سمت دلسوزی و غم و اندوه نرفت و علیخانی حتی توانست با سماجت ، خواستگاری یکی از پسرها را به صورت زنده روی آنتن ببرد.

مهمان های این قسمت از برنامه “ماه عسل” هر کدام قصه ی متفاوتی برای بودن در خانه فردی که به او “آقاجون” می گفتند، داشتند. برخی از این بچه ها در بهزیستی بزرگ شده بودند و بعد از 18 سالگی که بهزیستی آنها را بیرون کرده بود توسط آقاجون قصه حمایت شده بودند.

این برنامه هدفش نمایش زندگی موفق بچه های بهزیستی پس از ترخیص از مراکز بود و یکی از خیرین مشهدی هم که با ایجاد مراکزی سعی کرده بود بچه های بی سرپرست را بعد از ترخیص برای تحصیل ، اشتغال و ازدواج کمک کند ، در برنامه حضور داشت.

لحظه دیدنی این برنامه این بود که در آخر ماجرا مجری وقتی در مورد ازدواج بین این دختران و پسران سوال پرسید ،  یکی از پسران حاضر در برنامه به نام حامد که قصد ازدواج داشت با سماجت احسان علیخانی علاقه اش را نسبت به یکی از دختران تحت سرپرستی همان مرکز روی آنتن به نمایش گذاشت.

“حامد” به اصرار علیخانی گزینه مورد نظر خود را زیر گوش آقاجون قصه گفت و علیخانی که دید فرد مورد نظر در داخل استدیو ماه عسل نیست خواست که با تلفن با او تماس بگیرند . به این ترتیب علیخانی با تماس با دختر مورد نظر روی آنتن تلویزیون از دختر خواستگاری کرد. جالب اینکه دختر بعد از شنیدن خبر خواستگاری گفت باید فکر کنم که علیخانی به اصرار از دختر یک بله نصفه و نیمه گرفت.

سیمرغ

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا