اقتصادی

چند راه ساده برای حمایت از مشاغل کوچک

حمایت از مشاغل کوچک | اگر در سال 2020 چیزی یاد گرفتیم ، این است که همه ما باید در خدمت بهتر برای جوامع خود کمک کنیم. یک راه ساده برای انجام این کار پشتیبانی از مشاغل کوچک محلی است.

برای تقریباً یک سال ، رستوران ها ، سالن ها ، فروشگاه های خرده فروشی و سایر مغاره های کوچک با کرکره ای پایین باقی ماندند. بسیاری از این مشاغل به تردد منظم خریدار نیاز دارند و وقتی مجبور به تعطیلی مشاغل می شوند ، برای کنترل ویروس ، حجم خریداران کاهش می یابد.

یافتن راه هایی برای حمایت از این مشاغل در طول سال مهم است. در اینجا ، ما پنج روش ساده برای خرید محلی یا نشان دادن حمایت خود از مشاغل محلی در تمام طول سال پیشنهاد می کنیم.

پشتیبانی از مشاغل کوچک محلی
حمایت از مشاغل کوچک

خرید آنلاین.

اولین کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم شناسایی مشاغل کوچک در محل زندگی است که می توانیم از آنها پشتیبانی کنیم. به دنبال فروشگاه های قدیمی ، بوتیک لباس ، نانوایی ، رستوران ، فروشگاه کتاب ، فروشگاه اسباب بازی و سایر مواردی باشید که می توانند در همسایگی و اطراف شما باشند. سپس ، جستجوی خود را به محله های دیگری که دارای مشاغل کوچک هستند نیزگسترش دهید.

  لازم است بررسی کنید که آیا این تجارت خانگی یا کوچک یک ویترین مجازی دارد که می توانید موجودی آنها را بصورت آنلاین خریداری کنید. این حتی اگر مجبور باشند درهای خود را ببندند به پشتیبانی مالی از راه آنلاین کمک خواهد کرد. سفارش آنلاین  راهی مناسب برای خرید در هر زمان از سال است.

سفارش برداشت یا تحویل.

ممکن است در حال حاضر رستوران ها به صرف بیرون بر  محدود شده باشند ، اما شما می توانید با سفارش گرفتن غذای تلفنی از این تأسیسات کوچک غذا حمایت کنید. برای اطمینان از اینکه اکثر هزینه ها را رستوران دریافت می کند ، مستقیماً از طریق وب سایت های آنها به جای سایت های شخص ثالث سفارش دهید.

آیا کافی شاپ یا کتابفروشی مورد علاقه شما در شبکه های اجتماعی حضور دارد؟ آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ، پست های آنها را به اشتراک بگذارید و عشق خود را به نام تجاری به اشتراک بگذارید. این یک روش کوچک برای کمک به شماست – به خصوص اگر خودتان بودجه کافی را ندارید. حتی بهتر: در مورد مشاغل کوچک مورد علاقه خود به دوستان خود بگویید. دهان به دهان یکی از بهترین راه هایی است که مشاغل کوچک می توانند تجارت جدیدی کسب کنند ، بنابراین آنچه دوست دارید با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

پرداخت کامل قیمت

خرده فروشان بزرگ با کوپن یا تخفیف های بالا، پول زیادی را از دست نمی دهند اما یک تجارت کوچک اغلب هزینه های بالاتری را در رابطه با کالاهای خاص خود دارد و اگر تخفیف روی کالاهای خود بگذارند ، پول بیشتری از دست می دهند. اگر کالایی را واقعاً دوست دارید و پول لازم برای پرداخت کامل قیمت را دارید ، اکنون آن را بخرید به جای اینکه منتظر بمانید تا در تخفیف بیاید.

مهربان باشد!

این یک پیشنهاد ساده است ، هر روز برای قدردانی از یک تجارت کوچک خرید خود را از آن انجام دهید. مهربانی با فروشندگان و کارگران کسب و کارهای کوچک تا حد زیادی کار در این روزهای سخت را آسان می کند. کارگران خرده فروشی و کارهای خدماتی معمولاً روزانه با افراد نامهربان زیادی برخورد کنند و حداقل کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم این است که منطقی و مهربان نسبت به سایر افراد باشیم.

رکسانا کلدیرون

بیشتر بخوانید : موضوعات اقتصادی در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا