فرهنگ و هنر

حضور “محمدجواد ظریف” در برنامه “کافه سوال”

ظریفسهیل سلیمانی گفت: طی امشب و روزهای آینده چهره‌های سرشناس کشورمان با پرداخت به وضعیت شبکه‌های اجتماعی مهمان برنامه “کافه سوال” می‌شوند.

عرش نیوز ؛ سهیل سلیمانی، تهیه کننده “کافه سوال” با اشاره به چگونگی شکل گیری اتاق فکر و موضوع این برنامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: “کافه سوال” یک برنامه اجتماعی میزگرد محور است که با نگاهی بی‌طرفانه جای خالی آن در شبکه‌های سیما احساس می‌شود.

وی با اشاره به حرفه روزنامه‌نگاری خود تصریح کرد: با توجه به روابط با نسل جوان و تجربه روزنامه‌نگاری‌ام به همراه یک اتاق فکر، تصمیم به طرح یک برنامه گرفتیم.

سلیمانی در خصوص جلسات برگزار شده درباره برنامه “کافه سوال” اظهار داشت: طی گفتگو و جلسات بسیار با مدیران مربوطه، “کافه سوال” متولد شد و 6 ماه پیش تولید آن زمان برد.

وی افزود: زمانی که اولین فصل “کافه سوال” در قسمت اول روی آنتن رفت از طریق پیامک‌ها و تماس‌های مخاطبان با سازمان صداوسیما متوجه بازخوردهای خوب “کافه سوال” از سوی مردم مطبوعات و منتقدان شدیم.

*اتاق فکر “کافه سوال” را فصلی کرد

سلیمانی با اشاره به فصل بندی “کافه سوال” اظهار داشت: با توجه به موضوعات متفاوت و بحث‌های اتفاق افتاده تعداد قسمت‌های “کافه سوال” مشخص نبوده و طی تصمیمی این برنامه فصل بندی شد و به قسمت‌های آن هم اضافه کردیم.

تهیه کننده “کافه سوال” درخصوص موضوعاتی انتخاب شده برنامه تصریح کرد: فصل اول “کافه سوال” به موضوع زیبایی از دیدگاه‌های متفاوت پرداخت و در سری جدید(فصل دوم) رویکرد برنامه به انسان و روابط مدرن او با نگاه ویژه به شبکه‌های اجتماعی این برنامه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

*بعضی از میهمانان ما عضو شبکه‌های اجتماعی هستند

سلیمانی درباره انتخاب مهمانان و کارشناسان برنامه “کافه سوال” گفت: با توجه به موضوع فصل تعریف

شده در “کافه سوال” و تعداد قمست‌ها، ارتباط و تجربه میهمانان با شبکه‌های اجتماعی، ما از این افراد را انتخاب و به برنامه دعوت می‌کنیم.

*خطوط قرمزها رعایت می‌شود

وی با اشاره به خطوط قرمزها در برنامه “کافه سوال” اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم تمام نکات مثبت و منفی را مدنظر قرار دهیم و همه چیز را با در نظر گرفتن اخلاق جامعه در “کافه سوال” مطرح کنیم.

*حضور هنرمندان عرصه موسیقی و بازیگر در “کافه سوال”

تهیه کننده “کافه سوال” با اشاره به حضور میهمانان امشب افزود: دکتر “کشتی‌آرا” دکترای علوم تربیتی و “حمید حامی” خواننده مطرح کشورمان میهمان برنامه “کافه سوال” یک‌شنبه 24 آذر ماه هستند.

وی ادامه داد: “دکتر رضا ناصرزاده” عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دکترای جامعه شناسی و یکی از فعالان اصلی تحقیقات در شبکه‌های اجتماعی به همراه “نیما شاهرخ‌شاهی” مهمانان “کافه سوال” دوشنبه شب ما خواهند بود.

*حضور وزیر امور خارجه در “کافه سوال”

سلیمانی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در برنامه “کافه سوال” اظهار داشت: به احتمال زیاد هفته آینده “محمدجواد ظریف” وزیر امور خارجه مهمان “کافه سوال” شبکه دو سیما خواهد بود.

وی با معرفی اعضای اصلی اتاق فکر برنامه “کافه سوال” گفت: “مژده لواسانی”، “سعید تافته” مدیر هنری و گرافیست “امیر خسروی” مباحث تدوین، “مجید یوسفی” مجری طرح، “صابر خسروی” انتخاب جامعه شناسان برنامه، “الهام حضار مقدم” نویسنده، “مصطفی امامی” مدیر هماهنگی و روابط عمومی “محمد مقدم” دستار تهیه کننده جز تیم اصلی اتاق فکر ما هستند.

سلیمانی ضمن تشکر ویژه از مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سما خاطرنشان کرد: از راهنمایی‌ها و کمک‌های شایان توجه “مهدی آذرمکان” مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما نهایت تشکر را دارم.

گفتنی است، فصل دوم برنامه “کافه سوال” روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه هر هفته در 9 تا 12 قسمت ساعت 21 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا