فرهنگ و هنر

حال بهنام صفوی ( خواننده پاپ ) چطور است؟ فقط برای بهنام دعا کنید

چندی پیش در برخی خبرگزاری ها خبری درباره بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان منتشر شد مبنی بر اینکه او دچار تومور مغزی شده و در حال سپری کردن دوره درمان است. این خبر باعث شد که بازار شایعات درباره بیماری او داغ شود؛ شایعاتی که در برخی موارد باعث رنجش او و دوستانش شده است.

حال بهنام صفوی ( خواننده پاپ کشورمان ) چطور است؟

چندی پیش در برخی خبرگزاری ها خبری درباره بهنام صفوی ، خواننده پاپ کشورمان منتشر شد مبنی بر اینکه او دچار تومور مغزی شده و در حال سپری کردن دوره درمان است. این خبر باعث شد که بازار شایعات درباره بیماری او داغ شود؛ شایعاتی که در برخی موارد باعث رنجش او و دوستانش شده است.

برای رد این شایعات پراکنده و تحقیق درباره اصل ماجرا، پای حرف های مهدی فردی، آهنگساز و رهبر ارکستر گروه موسیقی بهنام صفوی نشسته ایم. در کنار گفت و گوی مان با مهدی فردی، بخش هایی از گفت و گوی پارسالمان با بهنام صفوی را نیز آورده ایم. با آرزوی درمان زودرس و سلامت کامل بهنام صفوی عزیز.

قصه بیماری بهنام صفوی از کجا شروع شد؟

حدود 2 سال پیش با او به اصفهان رفته بودیم و با هم در یک اتاق بودیم. در آنجا متوجه بی قراری بهنام شدم. وقتی نزدیکش رفتم دیدم تب بالایی دارد و متاسفانه تشنج کرده است. بلافاصله دکتر را خبر کردیم و از همان زمان بود که بعد از پیگیری ها و آزمایش ها تشخیص تومور مغزی دادند. اما تومور بهنام آن زمان بزرگ نبود و هرازگاهی فقط برای چکاپ می رفت.

بازخوانی بخشی از گفت و گوی پارسال با بهنام صفوی

حال بهنام صفوی چطور است؟

وقتی آقای صفوی متوجه بیماری شان شدند، چه واکنشی نشان دادند؟

باور کنید این موضوع را بدون اغراق می گویم؛ آنقدر راحت برخورد کرد که برای خودمان هم غیرقابل باور بود.

پس خودشان را نباختند؟

به هیچ وجه! تازه با انرژی بیشتری هم به کارهایش ادامه داد و حتی زمانی که اصرار می کردیم که استراحت داشته باشد، قبول نمی کرد. خودش دوست نداشت کسی از این بیماری باخبر باشد برای همین هم تا به امروز این خبر را رسانه ای نکردیم اما بالاخره در رسانه ها پخش شد.

واکنش خانواده شان چطور بود؟

خدا را شکر بهنام خانواده بسیار خوب و دلسوزی دارد و به شدت تحت حمایت آنهاست. در حال حاضر هم که دارند او را برای جراحی آماده می کنند.

پیش نیامده بود که مثلا هنگام برگزاری کنسرت یا برنامه ای حال مساعدی نداشته باشد؟

چرا گاهی این مشکل پیش می آمد ولی از آنجا که با همه بچه های گروه قرار گذاشته ایم که هر اتفاقی که می افتد، به خودمان مربوط است و نه مخاطبانمان، بهنام هیچ گاه اجازه نداد که این بیماری باعث ناراحتی طرفدارانش شود.

فکر می کنید چرا در چند سال اخیر تا این حد بیماری هایی مانند سرطان، سکته های قلبی و مغزی و… گریبانگیر هنرمندان و به خصوص موسیقی دان ها شده است؟

متاسفانه روی موزیسین ها فشارهای زیادی وجود دارد و کارشان پر از استرس است. فکر می کنم سبک زندگی خاصی که اغلب آنها دارند، مثلا بی خوابی های طولانی شان می تواند دلیل بروز این بیماری ها باشد.

در حال حاضر وضعیت بیماری بهنام صفوی چگونه است؟

متاسفانه توموری که در مغزش وجود دارد 50 درصد رشد کرده و در ناحیه حساس مغز هم قرار گرفته است. برای همین استراحت مطلق است و حتی اجازه پاسخ دادن به تلفن هایش را هم ندارد. اما خوشبختانه شرایط روانی خوبی دارد و به تازگی ساخت تیتراژ برنامه ماه سپید را به اتمام رسانده که در حال حاضر از شبکه 3 سیما پخش می شود.

زمان جراحی مشخص شده است؟

فکر می کنم قرار است اواسط تیرماه دکتر بابایی ایشان را جراحی کنند.

در این مدت شایعات زیادی درباره بیماری آقای صفوی در شبکه های اجتماعی درج شده. این خبرها به گوش خودشان هم رسیده است؟

تمام سعی مان این بوده که این اتفاق نیفتد و از هواداران هم می خواهم از فرستادن هرگونه پیامی که بار  منفی دارد، خودداری و فقط برای بهنام دعا کنند چون هم او و هم خانواده اش به این دعاها و انرژی مثبت مردم نیاز دارند.

بهنام صفوی در یک جمله؟

یک دوست و همراه خوب و بامحبت

حال بهنام صفوی چطور است؟

اهل ناامیدی نیستم

شما چه تعریفی از آرامش دارید؟

به نظر من آرامش، اساس زندگی سالم است. زندگی بدون آرامش اصلا مفهومی ندارد. برای همین من در زندگی شخصی ام همیشه سعی می کنم از هر چیزی که آرامشم را به هم می ریزد، دور بمانم.

اگر بخواهید خودتان را به یک ساز تشبیه کنید، فکر می کنید بیشتر شبیه کدام ساز هستید؟

فکر می کنم پیانو! بالاخره پیانو ساز تخصصی ام است و می توانم بگویم که به همین دلیل، پیانو به روحیه من نزدیک تر است.

هیچ وقت پیش آمده که در پیمودن مسیر ناامید و خسته شوید؟

هیچ وقت ناامید نشده ام. ممکن است در هر کاری شرایط آن طوری که می خواهیم پیش نرود اما من معتقدم نباید ناامید شویم و اتفاق در چنین شرایطی باید عزممان را برای ادامه کار بیشتر جزم کنیم. به نظرم یکی از راه های موفقیت، صبور بودن، تمرین و پشتکار زیاد است.

در این سال ها چه کسی بیشترین تشویق و حمایت را از شما کرده است؟

پدر و مادرم همیشه حامی من بوده اند و بعد از آنها همسرم و طرفدارانم. آنها برای کسب تجربه های تازه انرژی زیادی به من می دهند که از این بابت خدا را شاکرم.

هنوز هم مثل روزهای اول، موسیقی برایتان رویایی است یا با واقعیت های دیگری روبرو شده اید؟

هنوز هم به موسیقی مثل روزهای اول علاقه دارم، شاید حتی بیشتر؛ چون در دنیای موسیقی هرچه بیشتر جلو بروی، بیشتر متوجه عمق آن می شوی. دنیای موسیقی دنیای بزرگی است و با رفتن به عمق آن می توان به چیزهای قشنگ تر و تازه تری رسید.

می گویند شایعه و حاشیه جزو لاینفک زندگی افراد مشهور در هر حیطه ای است. شما چقدر به این چیزها توجه می کنید؟

فکر می کنم هرکسی باید کار اصلی خودش را انجام دهد. من هیچ وقت اهل حاشیه نبوده و نیستم. چون فکر می کنم مسائل حاشیه ای باعث از بین رفتن تمرکزم می شود و من را وارد دنیایی می کند که شاید اصلا به نفعم نباشد. شاید حاشیه در کوتاه مدت جذابیت داشته باشد و باعث دیده شدن فرد شود، اما بعد از مدتی، همان حاشیه به عنوان یک نکته منفی در کارنامه کاری به ثبت خواهدرسید. معقتدم بزرگ ترین سرمایه آدم ها در زندگی این است که دیگران را از خودشان راضی نگه دارند و بتوانند بدون حاشیه زندگی کنند. نباید نگاه ما کوتاه مدت باشد، باید آینده نگر باشیم.

هفته نامه سلامت

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا