سینما

ماجرای جنجالی یکتا ناصر و منوچهر هادی تمامی ندارد

پس از آنکه یکتا ناصر بازیگر سینما در شب سال‌تحویل با ارسال فیلمی از گریه‌ها خود مبنی بر اینکه همسرش منوچهر هادی فرزند مشترکشان را برده و به او تحویل نداده است، منوچهر هادی نیز با پست یک عکس از خودش و سوفیا و یکتا ناصر به حرف‌های همسر سابقش واکنش نشان داد.

پس از ویدئوی یکتا ناصر که با وضعیت پریشان در بامداد اول فروردین، از ربودن فرزندش توسط همسر سابقش، منوچهر هادی سخن گفت حتی قوه قضاییه نیز از پیگیری موضوع خبر داد. او در این فیلم ضمن نمایش‌خانه‌اش، مدعی شد منوچهر هادی بچه‌اش را دزدیده و او الان کلانتری بوده است.

او ضمن بیان برخی ناگفته‌های رابطه خصوصی‌اش، از کتک‌زدنش طی چند سال توسط هادی گفت و با بغض و فریاد از مردم کمک خواست. این ویدئوی تکان‌دهنده را ببینند.

پس از آن بود که منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «کل اتفاق اینه، چهار روز بچه پیش منه؛ چون من از پنجم سر کارم و مادرش خون‌های همین. به خدا چیز دیگری نیست اگر این اسمش دزدیه، من بدعالم، اگر ایشان به دلیل ناخوش‌احوالی و برخورد احساسی این ویدئو فروگذاشتن خودشون مقصرن و حتماً در دادگاه اعاده‌حیثیت می‌شد و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغ‌ها و تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند.»

امروز جمعه، سوم فروردین‌ماه نیز یکتا ناصر با یک استوری از تصویر سوفیا نوشت که همچنان از او بی‌خبر است و اگر کسی در کنار اوست که وجدان دارد به دخترم بگوید که مادرش دلتنگ اوست.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا