پزشکی و سلامت

جرم گیری و بروساژ دندان با ۸۱ درصد تخفیف

جرم و جرمگیری به زبان ساده
هنگامی که ما غذا میل می‌کنیم یا مایعاتی را می نوشیم یا دود و دخانیات یا هرگونه دود غلیظ دیگری را وارد حفره دهان می‌کنیم مقداری از آن روی دندانها می ماند و در واقع بلعیده نمی‌شود که معمولا ریزترین ذرات ماده بلع شده است این ذرات از مولکول های قند تا ذرات دود دخانیات و غیره بر روی دندان‌ها می ماند که با وعده بعدی غذا جابجا یا با مسواک زدن از دندان جدا می‌شود. در مواقعی که شکل نامناسب قرارگیری دندان ها و میزان بالای غلظت بزاق دهان یا عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و عدم استفاده از غذاهای دارای فیبر که همگی می‌توانند علل حجیم شدن جرم ها و بزرگ شدن آنها شوند وجود داشته باشد دندان ها جرم می‌گیرند و با توجه به علت ایجاد جرم، رنگ و اندازه متفاوتی خواهند داشت.

آیا جرم گیری ضرر دارد؟

جرم گیری با توجه به دستگاه های جدید که تقریبا در تمام مطب ها و درمانگاه ها یافت می‌شود نه تنها ضرری ندارد بلکه با حذف جرم یک منشاء، عفونت لثه و عامل کاهش ارتفاع لثه حذف گردیده و لثه از نظر رنگ و استحکام تقویت می‌شود و نشانه آشکار آن برای کسانی که در مسواک زدن دچار خونریزی لثه می‌شوند کاملا ملموس است که پس از جرم گیری معمولا خونریزی بسیار محدود یا کاملا از بین می‌رود.

ضمن اینکه دستگاه های جرم گیری فقط با ایجاد لرزش، جرم را از دندان جدا می‌نمایند و هیچگونه قدرت برندگی ندارند به شکلی که اگر نوک دستگاه را روی پوست دست بگذاریم هیچگونه صدمه به پوست دست وارد نمی کند.

اما ورود دستگاه های جدید جرم گیری که بجای لرزش از پرتاب پودری بسیار ریز با فشار آب و هوا بر روی دندان می‌تواند جرم های بسیار محکم و جرم هایی که داخل درزهای طبیعی دندانها هستند را از دندان جدا نموده موجب سلامتی لثه و براق شدن دندان ها شود گامی به سوی سهولت و راحتی انجام اعمال دندانپزشکی که معمولا با تماس وسایل فلزی با دندان موجبات ناراحتی بیماران را به وجود می آورد  می توانید از دستگاه ایرفلو بهره مند شوید.

بروساژ دندان

هدف در جرم گیری دندان، برداشتن رسوب روی دندان‌ها و لثه است. این رسوب ها علاوه بر تغییر رنگ در دندان ها و باعث شدن ظاهر نازیبای دندان، ممکن است باعث بوی بد دهان شوند. در طولانی مدت این رسوب ها می تواند سبب بروز پوسیدگی دندان ها و بیماری لثه شده و به سلامت فرد آسیب بزند.

در بروساژ، دندانپزشک زیبایی با آغشته کردن دندان‌ها به خمیر مخصوص و نصب برس کوچکی روی یک وسیله خاص چرخشی، اقدام به بروساژ سطوح دندانی می‌کنند. با این کار دندان ها جرم گیری شده و با برداشتن رسوبات رنگی و املاح ته‌نشین شده روی سطح دندان‌ها، رنگ آن ها سفید شده و باعث زیبایی لبخند خواهد شد.

مخاطبان عزیز زندگی سالم می توانند طی هشت روز آینده با خرید بن تخفیف از دندانپزشکی دکتر زمانی با ۸۱ درصد نسبت به جرم گیری و بروساژ دندان های خود اقدام کنند.
مجله اینترنتی زندگی سالم

دکتر محمد علی نجفی؛ دندانپزشک

دکتر هومن عشقی؛ دندانپزشک زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا