فرهنگ و هنر

توهین به امین حیایی!!!

امین حیایی با انتقاد شدید از نظرات برخی از مردم درباره سفر هنرمندان به برزیل گفت: ما به عشق مردم در این مملکت با همه محدودیت‌هایش ماندیم و اگر بدانیم آن‌ها ما را نمی‌خواهند یک درصد هم اینجا نمی‌مانیم و می‌رویم و به کفاشی و خیاطی می‌پردازیم.

وی درباره حواشی به وجود آمده بر سر سفر هنرمندان سینما و تلویزیون به برزیل برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ظاهرا مردم دوست نداشتند که هنرمندان به این سفر بروند. این سفر قرار بود با هزینه اسپانسر انجام شود و آن‌ها تمام هزینه‌های سفر را تقبل می‌کردند اما اسپانسر اولیه از انجام این کار منصرف شد و گویا یک سری از دوستان قرار است با اسپانسر جدیدی به این مسابقه‌ها اعزام شوند اما من با توجه به بازی در فیلم جدید منوچهر هادی، نمی‌توانم به این سفر بروم چرا که قرارداد دارم.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: متاسفانه در خیلی از سایت‌ها دیدم که حرف‌های ناخوشایندی از طرف برخی از مردم علیه بازیگران درباره چرایی انجام این سفر زده شد و آن‌ها اعلام کردند که چرا بازیگران باید به این سفر بروند و اصلا چرا باید برای آن‌ها هزینه شود و بسیاری نوشته بودند که این بازیگران ارزشش را ندارند که برای‌شان هزینه شود و به برزیل بروند. حتما ما اینقدر برای ملت‌مان بی‌ارزش شده‌ایم که دوست‌مان ندارند و نمی‌خواهند کسی از جمع ما به برزیل برود. شاید مردم احساس می‌کنند به ما خیلی خوش می‌گذرد و اگر آنجا برویم بیشتر از این‌ها به ما خوش می‌گذرد.

وی با بیان اینکه هدف ما از انجام این سفر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود افزود: البته در این‌باره تبعیضاتی درباره هنرمندان انجام شد و هنرمندان اعتقاد داشتند که اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید برای همه هنرپیشه‌ها انجام شود و تبعیضی در این باره قائل نشد اما خب پس ازاین اعتراضات، شرایط دیگری رقم خورد و اسپانسر تغییر پیدا کرد.

حیایی تصریح کرد:من نیز با مشاهده این وضعیت درگیر کار فیلم‌برداری شدم و گفتم دیگر نمی‌توانم به برزیل بیایم. من از مردم دلخور نیستم اما نظرات مردم برای من بسیار جالب بود که چقدر به ما لطف دارند!از آن طرف به ما ابراز علاقه می‌کنند و از طرف دیگر در سایت‌ها نظرات دیگری می‌دهند. واقعا با دیدن این موارد دلزده شدیم. تا حالا تا این میزان به ما بی‌احترامی نشده بود. ما همیشه عشق به مردم داشتیم و در این مملکت با همه سختی‌ها و محدودیت‌ها ماندیم و به عشق مردم و خانواده و اطرافیان در اینجا ماندگار شدیم. اگر بدانیم مردم ما را نمی‌خواهند، یک درصد هم در اینجا نمی‌مانیم و می‌رویم یک جای دیگر، کفاشی و خیاطی می‌کنیم.

حیایی خاطرنشان کرد: هدف ما از سفر به جام جهانی حمایت از تیم ملی بود. اما مردم دوست نداشتند که ما حمایتی از تیم ملی انجام دهیم به همین خاطر دیگر به این سفر نمی‌روم و از پای تلویزیون از تیم ملی حمایت خواهم کرد. البته برخی از دوستان دیگر با هزینه اسپانسر جدیدی که گرفته‌اند، به این سفر خواهند رفت اما من قطعا به برزیل نمی‌روم.

منبع:isna.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا