آموزشفناوری

تماس ها و پیامک های ناخواسته را فیلتر کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Blocker – AntiSpam v3.1 قدرتمند به شما اجازه می دهد تا بر روی تماس ها و پیامک های دریافتی خود مدیریت کامل داشته باشید و لیستی سیاه از مخاطبین خود ایجاد کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه تماس ها و پیامک های فراوانی دریافت می کنید، با استفاده از این نرم افزار Blocker – AntiSpam v3.1 می توانید تماس ها و پیامک های دریافتی خود را به صورت حرفه ای و سفارشی مدیریت کنید. این برنامه می تواند گزینه ی فوق العاده مناسبی برای مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی باشد. شما می توانید محیط و کارکرد نرم افزار را نسبت به سلیقه ی خود سفارشی کنید، برای مثال می توانید در روز جمعه گروه مخاطبین همکار خود را در لیست سیاه قرار دهید یا اینکه در زمان مشخص افرادی که در لیست مخاطبین شما نیستند در لیست سیاه قرار گیرند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، موتور جستجو قدرتمند و … اشاره کرد.

  برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر

حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا