فناوری

تلفن همراهی که به جارو برقی تبدیل شد

موبایلمحققان با استفاده از فناوری باتری تلفن همراه موفق به طراحی یک جارو برقی منحصر به فرد که نیازی به سیم ندارد شده اند که می تواند همانند تلفن همراه شارژ شده در هر مکان مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار  فناوری نوین باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران در جدید ترین اختراعات در زمینه لوازم خانگی قدرتمند که بتواند کارهای سنگین نظافت را به خوبی انجام دهند نوعی جارو برقی منحصر به فرد طراحی کرده اند.

گفتنی است : این جارو برقی که بی سیم است و به راحتی می توان آن را جا به جا نمود توسط باتری لیتیوم شارژ می شود و برای از بین بردن لکه های سفت و سخت به جای استفاده از مخزن آب و درد سر استفاده از آن برای از بین بردن لکه ها از نوعی دستمال مرطوب استفاده می کند و کاربر با قرار دادن این دستمال مرطوب بر سر جارو برقی می تواند درعین حال که لکه ها از بین می روند به گرد گیری وز دودن گرد و خاک و آشغال های سطحی از سطوح مختلف بپردازد.

همچنین این جارو برقی مجهز به یک قیمت خلاء در خود می باشد که زباله ها را به صورت مکعب های کوچک که برای دور ریختن راحت باشند در می آورد.موتور این دستگاه با قدرت 104/000 دور در قیقه کار می کند.

سرمایه گذاری بر طراحی و اختراع وسایل خانگی عجیب و منحصر به فرد در دنیا به تازگی بسیار محبوب شده است./

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا