فرهنگ و هنر

تعریف و تمجید مداح معروف از بازی لیلا حاتمی + تصویر

لیلا حاتمیفیلم سر به مهر، تازه‌ترین بازی لیلا حاتمی در سینما، به اکران سینما رسیده است. پیش از این تصاویری از حضور سعید حدادیان مداح معروف، در افتتاحیه فیلم، دیده بودید. حدادیان درباره بازی لیلا حاتمی در…

حدادیان درباره بازی لیلا حاتمی در این فیلم گفته: «اولا خوشحالم که به موضوع نماز نگاه شد. و این کار مبارکی است. البته مسیله اصلی این فیلم نماز نیست و در واقع اولویت اصلی فیلم، بیماری کمرویی است و نماز تحت‌الشعاع این مسیله قرار گرفته است.

سعید حدادیان در افتتاحیه فیلم سر به مهر در سینما فلسطین

فیلم سر به مهر، تازه‌ترین بازی لیلا حاتمی در سینما، به اکران سینما رسیده است. پیش از این تصاویری از حضور سعید حدادیان مداح معروف، در افتتاحیه فیلم، دیده بودید.

فیلم

حدادیان در گفتگویی با نسیم صبا درباره بازی لیلا حاتمی در این فیلم گفته: «اولا خوشحالم که به موضوع نماز نگاه شد. و این کار مبارکی است. البته مسیله اصلی این فیلم نماز نیست و در واقع اولویت اصلی فیلم، بیماری کمرویی است و نماز تحت‌الشعاع این مسیله قرار گرفته است.

کم رویی مسیله‌ای نیست که برای همه جذابیت داشته باشد و این خانم لیلا حاتمی است که بار فیلم را به دوش کشیده. انگار تیاتری است که خانم لیلا حاتمی روی پرده سینما به آن جان بخشیده است. صحنه گریه لیلا حاتمی با آن میمیک، کار هر هنرپیشه‌ای نیست.»

منبع: namehnews.ir

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا