مشاوره زناشویی

تاثیر خودارضایی در روابط جنسی(The impact of masturbating in sex)

تاثیر خودارضایی در روابط جنسی(The impact of masturbating in sex)

 

همانطور که میدانیم نارضایتی در سکس و روابط جنسی در جامعه امروزه زیاد شده است از دلایل آن میتوان  به رفتن جامعه به سمت بی بند و باری و ناآگاهی مردم اشاره کرد.خیلی از افراد اعم از دختر و پسر قبل از ازدواج به خودارضایی میپردازند که اگر از تاثیرات سو آن در آینده باخبر شوند این اعمال حرام را ترک میکنند.

در  زیر دو پرسش از خانم زهرا عباسی پرسیده شده است که یکی درباره فردی است که فیلم های سکسی و فیلم های پورنو میدیده است و عمل خودارضایی انجام میداده و اکنون که در آستانه ازدواج است به نگرانی دچار شده است.

پرسش دوم هم درباره خانمی است که قبلا خودارضایی داشته اند و اکنون در سکس با همسرشان ارضا نمیشوند.

سوال:

سلام و خدا قوت به شما خانم دکتر عزیز.
23 ساله هستم و مجرد میباشم. به کمک خدا و صوت های مفیدشما 6 ماه هست توانستم فیلم های پورنو و خودارضایی را ترک کنم. اجرتان با خدا. من در آستانه ازدواج هستم میخواستم لطف کنید در مورد پرده منفذ دار به من اطلاعات بدهید.

پاسخ زهرا عباسی:
ما چند نوع پرده ازنظرپزشکی قانونی داریم، باید مشخص شود منفذ دار منظور غربالی است یا حلقوی . ضمنا نگران پرده نباشید.

سوال:

باسلام خدمت خانم عباسی،من سه ساله است ازدواج کردم ولی هیچ وقت حس لذت جنسی به من دست نداده است ،من از بچگی خودارضایی میکردم ولی الان دیگر نمیکنم ولی اخیرا دیگر خیلی اذیت میشوم شوهرم هر کاری میکند که لذت ببرم ولی نمیبرم،من احساس میکنم گرم هستم میل به رابطه دارم ولی وقتی واردش میشوم هیچ حسی به من دست نمیدهد،حتی با کلیتوریس هم ارضا نمیشوم، حتی تمرکزم خوب است اما نمیدانم چرا نمیشوم ،فکر میکنم انورگاسمی نوع اول داشته باشم،میخواستم ببینم قابل درمان هست و باید به چه کسی مراجعه کنم واسه درمان،درضمن من یه بچه هشت ماهه دارم و سزارین شدم.

پاسخ:
اگرتمام ضوابط سکس انجام شود و تمرکزتان و فعالیت همسرتان خوب باشد باید تست و چکاب کامل بدهید ،باید بخاطر سزارین شدنتان مزاج رحمی شما را شناخت و دارو به شما داد.

آنورگاسمی
تاثیر خودارضایی در روابط جنسی(The impact of masturbating in sex)

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا