خانه داری

بوی سیگار را با خوراکی‌ها از خانه خارج کنید

آبریزش بینی سرماخوردگی دردسلامانه :خوراکی‌هایی وجود دارد که بوی رنگ و یا دود که ناخوشایند افراد هستند را به خود جذب می‌کنند و به راحتی بوی سیگار و یا رنگ از بین خواهند برد.

دکتر محید اسدزاده پزشک و دکترای تغذیه در طب سنتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مواد خوراکی وجود دارد که بو را به خود جذب می‌کند، افزود: چند روش وجود دارد که می‌توان با انجام آن به راحتی بوی سیگار و یا بوی رنگ را از خانه خارج کنید.

وی در ادامه افزود: سرکه قدرت جذب بوی دود را دارد و با قرار دادن آن در یک کاسه در گوشه‌ای از خانه می‌توان بوی دود را از خانه خارج کرد و یا ترکیب مقدار مساوی آب گرم و سرکه و آغشته کردن یک حوله در آن و بعد از چکاندن، و تکان دادن مرتب آن در بالای سر نیز می‌توان در این امر کمک کند.

وی اظهار داشت: به غیر از مواد خوراکی روشن کردن زغال و قرار دادن آن در ظرفی فلزی و کوچک در اطراف خانه و همچنین روشن کردن چند شمع که بوی دود را خنثی می‌کنند بسیار می‌تواند موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان روشی برای از بین بردن بوی رنگ وجود دارد که افرادی که بعد از نقاشی ساختمانی بوی رنگ آن را با خرد کردن مقداری پیاز در آب سرد و قرار دادن آن وسط اتاق می‌توانند بوی رنگ را از بین ببرند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا