آموزش

به آساني “4000 لغت ضروري انگليسي” را بياموزيد + دانلود

کتاب صوتی 4000Essential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده كه به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،کتاب 4000Essential English Words مجموعه ای از ۴۰۰۰ لغات مهم انگلیسی می باشد که شما می توانید با دریافت آن به راحتی  ۹۵ درصد مکالمات عادی انگلیسی را یاد بگیرید.

شیوه متعارف این سری از کتابها دقیقا به فرم کلاسیک کتابهای لغت تنظیم گردیده است که طی آن پس تلفظ کلمه، معنی آن و سپس مثال‌های از کاربرد آن گفته خواهد شد . هر کتاب شامل 60 فایل MP3 می باشد که از 30 درس تشکیل شده است. هر درس شامل یک فایل vocabulary  و یک فایل Story است . در بخش اول درس لغات جدید به همراه تعریف و مثال فراگرفته می شود و در بخش دوم لغات درس اول در قالب یک داستان زیبا برای زبان آموز خوانده خواهد شد. در هر درس 20 کلمه توضیح داده شده است.

این کتاب دارای 6 مجموعه است که شما مي‌توانيد بخش سوم آن را در ادامه دريافت کنيد.ساير بخش‌ها به ترتيب در صفحه اورژانس فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران قرار خواهند گرفت.

براي دانلود کتاب صوتي 4000Essential English Words کليک کنيد

  براي دانلود کتاب پي دي اف 4000Essential English Words  کليک کنيد

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا