فرهنگ و هنر

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل از هم جدا شدند؟طلاق زوج هنری سینما

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل از هم جدا شدند؟ طلاق زوج هنری سینما

طلاق زوج هنری سینما

 

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

 

طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

این روزها زمزمه های جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی شنیده میشود. اما آیا واقعا بهنوش طباطبایی یا مهدی پاکدل قصد جدا شدن دارند؟ چه چیزی سبب شده خبر طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی دهان به دهان بچرخد؟

با ما همراه باشید تا علت به وجود آمدن خبر طلاق طباطبایی و پاکدل را برایتان توضیح دهیم.

در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خبر جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی به موضوع داغی تبدیل شده است. این که چقدر این ماجرا قطعی است هنوز نمیتوان پاسخ داد اما کارهایی که بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل میکنند سبب میشود ذهن ما به این سمت برود که این دو از هم جدا شده اند.

با وجود شایعاتی که در مورد طلاق این زوج هنری دهان به دهان میچرخید هیچ کدام یک از این هنرمندان این موضوع جداییشان را تکذیب و یا تایید نکردند.

بهنوش طباطبایی هفته گذشته در اکران فیلم سینمایی سیانور که اکنون روی پرده سینماست شرکت کرد و چیزی که همه را متعجب کرد این بود که حلقه ازدواج او و مهدی پاکدل در دستش نبود. چند شب پیش هم خبری مبنی بر حذف عکس های دو نفره مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در اینستاگرام منتشر شد. این دو مطلب باعث شد مردم بیشتر به گمانه زنی درمورد طلاق این زوج دامن بزنند.

هنوز خبر قطعی طلاق بهنوش و مهدی پاکدل به دست ما نرسیده . برای این زوج هنری سینما آرزوی خوشبختی داریم و از درگاه خداوند متعال میخواهیم برای هر جوانی بهترین سرنوشت را رقم بزند تا در جامعه تخریب بنیان خانواده کمتر دیده شود و جوانها با دقت بیشتری دست به ازدواج بزنند. انشالله خبرهای منتشر شده درباره این زوج هنری سینما شایعه باشد و سالهای سال با هم زندگی کنند.

طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل
جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا