فناوری

بهترین پخش کننده صوتی و تصویری موبایل و رایانه + دانلود

آخرین نسخه KM Player؛

 

اگر از KMPlayer برای پخش فایل های تصویری در رایانه استفاده می کنید، از این به بعد با استفاده از نسخه اندروید، ویندوزفون، ios برنامه می‌توانید فایل‌های تصویری را به راحتی و با کیفیت مناسب در گوشی یا تبلت اندرویدی و ویندوزفونی خود مشاهده کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ KMPlayer یکی از محبوب ترین پخش کننده های فایل های تصویری در رایانه است، که به تازگی نسخه رسمی و نهایی این نرم افزار برای اندروید نیز منتشر شده است. علت اصلی محبوبیت این نرم افزار پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و قدرتمند است، که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش اطلاعات دقیق هر فایل (زمان، فرمت، حجم)، قابلیت تغییر سرعت پخش فیلم ها، پشتیبانی از اکثر کدک های رایج و محبوب، رابط کاربری زیبا و … اشاره کرد. برنامه از فرمت های ۳g2 ،3gp ،3gp2 ،3gpp ،amv ،asf ،avi ،divx ،drc ،dv و … پشتیبانی می کند. دریچه پیشنهاد می کند برای پخش فایل های صوتی و تصویری از این نرم افزار قدرتمند استفاده کنید.

KMPlayer نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا است که هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا کند. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا کنيد. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث می شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و می تواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی می شود و توانایی پخش آنها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار می تواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آن ها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

  • دانلود و مشخصات فایل

 

جهت رایانه
جهت اندروید

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا