آرایش و زیبایی

بهترین نکات برای درمان سیاهی آرنج و زانو

سیاهی زانو و آرنج یک مشکل رایج در بین بسیاری از خانم ها می باشد و حتی برخی از خانم ها به دلیل سیاه بودن زانو یا آرنج هایشان قادر به پوشیدن دامن کوتاه یا پیراهن آستین کوتاه نیستند.

در این مقاله بهترین و ساده ترین نکات برای درمان سیاهی زانو و آرنج را به شما ارائه می دهیم :

بهترین نکات برای درمان سیاهی آرنج و زانو
اولین راه کار بسیار ساده برای سفید کردن زانو و آرنج هایتان مخلوط کردن ۱ قاشق چای خوری جوش شیرین با مقداری شیر می باشد . این مخلوط را طوری تهیه کنید که حالت خمیری داشته باشد و سپس به روی قسمت های سیاه زانو و آرنج هایتان بمالید و به آرامی ماساژ دهید و سعی کنید این عمل را هر روز تکرار کنید.

دومین راه کار مخلوطی از زردچوبه و شیر و عسل می باشد که این مواد نیز باید به صورت خمیر در بیاید و روی مناطق تیره مالیده شود و بعد از ۲۰ دقیقه شسته شود.

راه کار سوم مخلوطی از شکر و روغن زیتون یا مخلوطی از آبلیمو و عسل یا مخلوطی از آرد نخودچی و آب آهک هر سه مورد از این مواد هر کدام که در منزل دارید یا بیشتر در دسترس شما می باشد با هم مخلوط کنید و روی قسمت های سیاه زانو یا آرنج خود بگذارید و کمی ماساژ دهید به حالت دورانی و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید البته اگر بیشتر از۲۰ دقیقه بماند مشکلی ندارد و لازم بذکر می باشد که سعی کنید این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه ی بهتری را مشاهده نمایید.

نکته : سعی کنید همیشه قبل از استفاده ی این مواد پوست خود را تمیز بشویید یا به طور روزانه دوش بگیرید و در حین دوش گرفتن زیر آب نیز آرنج و زانوی خود را ماساژ دهید.

آرایشیک

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا