آرایش و زیبایی

بهترین ریمل‌ ها برای کدام برندهاست؟

انتخاب نادرست ریمل می‌تواند مژه‌‌های شما را كم كند و باعث ریزش آنها شود اما مسلما انتخاب یك ریمل خوب می‌تواند چشمان شما را زیباتر كند.

 

انتخاب نادرست ریمل می‌تواند مژه‌‌های شما را كم كند و باعث ریزش آنها شود اما مسلما انتخاب یك  ریمل  خوب می‌تواند چشمان شما را زیباتر كند.

 1001 مژه بورژوا، محصولی متفاوت بین همه ریمل‌های دنیاست كه با آن مژه‌هایی حجیم‌تر و بلندتر خواهید داشت. بورژوا نوآوری كه در طراحی برس ریمل جدید خود ایجاد كرده موجب آغشته شدن تك‌تك مژه‌ها به ریمل شده و باعث حجیم‌تر و بلندتر كردن آنها می‌شود.

ریمل‌های رنگی دیور، امروزه طرفداران بسیاری پیدا كرده است. معمولا این ریمل‌ها را  حتی با رنگ لباس ست می‌كنند. برخی از این ریمل‌ها ضدآب هستند كه باید حتما با محلول چشم پاك‌كن از روی مژ‌ه‌ها پاک شوند. این ریمل‌های رنگی به‌صورت مات و اكلیلی موجود است.

ریمل لانکوم حجم‌دهنده: طرفداران  ریمل  به‌خوبی می‌دانند كه پله نهایی آرایش چشم، ریمل است. ریمل به دو صورت معمولی و ضدآب موجود است. البته امروزه ریمل‌های پركننده و بلندكننده مژه در انواع برندها در بازار موجود هستند. ریمل لانکوم حجم‌دهنده مناسب مژه‌های كم و كوتاه است.

مك، ریملی را تولید كرده كه بیشتر مورد استفاده افرادی است كه زیاد حوصله ندارند برای مژه‌های خود زمان بگذارند یا دوست دارند با یك حركت مژه‌هایی زیبا داشته باشند.  برس این ریمل طوری طراحی شده كه از هر جهت تمام مژه‌های ریز و درشت را می‌پوشاند، علاوه بر اینكه میله برس به صورت شما برخورد   نمی‌كند.

ریمل شنل: اما سعی بر این داریم تا به شما كمك كنیم چشم‌های نافذتری داشته باشید. استفاده از ریمل شنل این ویژگی را تا حدودی به چشم‌های شما می‌بخشد. وقتی به مژ‌های خود نگاه می‌كنید غرق آنها می‌شوید. شما با این  ریمل می‌توانید یك حركت منحصربه‌فرد روی مژ‌ه‌های خود انجام دهید.

ریمل ایوسن لورن: شاید ریملی كه هم مژه‌ها را پوشش دهد و هم چشم‌های‌تان را درشت و سیاه به نمایش بگذارد شما را از یك آرایش كامل و ناپایدار بی‌نیاز كند. ریمل ایوسن لورن یكی از جدیدترین ریمل‌های موجود در بازار است كه مثل همه ریمل‌های دیگر مژه‌های‌تان را بلندتر و تیره‌تر جلوه می‌دهد.

مجله زندگی ایده آل

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا