فناوری

برترین گوشی های ارزان قیمت بازار بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان !

 

با ما همراه باشید تا برترین و بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار را به شما معرفی کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، این روزها به قدری تنوع در بین گوشی‌های مختلف وجود دارد که اگر تصمیم به خرید یک مدل بدون داشتن اطلاعات کافی بگیرید، به طور قطع در بین محصولات مختلف از سازندگان گوناگون دچار سردرگمی شده و حتی ممکن است که دستگاهی را بخرید که بعدا از داشتن آن پشیمان شوید و یا بفهمید که می‌توانستید با همان هزینه، اسمارت‌فون توانمندتری را تهیه کنید.

 

 

 

 

در این گزارش تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های بازار در محدوده ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان را برای شما معرفی کنیم، رده‌ای که ارزان‌ترین اسمارت‌فون‌ها در آن قرار گرفته و به طور حتم نبایستی انتظار کارایی‌های آن چنانی را از این گوشی‌ها داشته باشید. اما در بازاری که در هر محدوده قیمتی ده‌ها مدل وجود دارد، پس شناختن بهترین آن‌ها، می‌تواند کمک بسیار خوبی برای انتخاب شما باشد. پس با ما و این ۶ گوشی ارزشمند همراه باشید.

 

 

ZTE-Blade-L2

 

یکی از گوشی‌ها با ارزش بازار در بین اسمارت‌فون‌های ارزان قیمت که از نمایشگری ۵ اینچی بهره برده و مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک است. این تلفن همراه دارای ۱ گیگابایت رم نیز است که در این محدوده قیمتی، کم‌تر می‌توان یافت. دوربین ۵ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری اچ‌دی، ساپورت از شبکه نسل سوم یا 3G و پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت، از دیگر مزایای این محصول زدتی‌ای است.

 

 

 

حدود قیمت: ۲۶۰ تا ۲۸۰ هزار تومان

 

نمایشگر ۵ اینچی

پشتیبانی از شبکه 3G

دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت

سخت‌افزار مناسب در این رده قیمتی

 

 

 

لنوو A526

 

 

 

یک گوشی خوش قیمت از سازنده دیگری از کشور چین که البته از اعتبار بالایی در بین کمپانی‌های دنیا برخوردار بوده و مالک موتورولا نیز محسوب می‌شود. این اسمارت‌فون هم یکی دیگر از کالاهای با ارزش در رده ارزان قیمت‌هاست که نمایشگری ۴.۵ اینچی داشته و دارای ۱ گیگابایت رم و چیپست ۴ هسته‌ای مدیاتک است. همین سخت‌افزار سبب می‌شود تا اکثر بازی‌ها و برنامه‌های مورد نیاز کاربر، به خوبی اجرا شود. دوربین ۵ مگاپیکسلی، توانایی فعالیت در شبکه 3G و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، لنوو A526 را تبدیل به یک گوشی ارزشمند در میان ارزان قیمت‌ها کرده است.

 

حدود قیمت: ۲۶۰ تا ۲۸۰ هزار تومان

 

پشتیبانی از شبکه 3G

دوربین ۵ مگاپیکسلی با فیلم‌برداری اچ‌دی

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت

سخت‌افزار مناسب در این رده قیمتی

 

 

 

سامسونگ گلکسی Ace 4

 

دیگر سامسونگ نیازی به معرفی ندارد و آخرین محصول از رده Ace، یکی از خوش قیمت‌های این کمپانی برای کسانی است که به دنبال داشتن محصولی ارزان با برندی معتبر و پرسابقه هستند. ACE 4 دارای نمایشگری ۴ اینچی با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و از چیپستی گم‌نام و دو هسته‌ای به اسم Broadcom BCM21663 که پیش از این در برخی کالاهای میان رده سامسونگ هم دیده بودیم، بهره گرفته است. این گوشی توانایی فعالیت در شبکه 3G را نیز داشته و دوربین ۵ مگاپیکسلی آن می‌تواند در حداکثر وضوح اچ‌دی فیلم بگیرد.

 

 

 

 

 

 

حدود قیمت: ۲۷۵ تا ۲۹۵ هزار تومان

 

طراحی قابل قبول

فعالیت در شبکه 3G

دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت

 

 

 

مایکروسافت لومیا ۵۳۲

 

 

 

اگر از علاقه‌مندان به گوشی‌های ویندوزفون باشید، این محصول ارزان قیمت مایکروسافت یک انتخاب بسیار خوب برای شماست. لومیا ۵۳۲ شاید تنها گوشی در این رده قیمتی باشد که پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۲۰۰ در آن استفاده شده و به همین خاطر واحد گرافیکی آدرنو ۳۰۲ دارد. ۱ گیگابایت رم نیز این اسمارت فون ویندوزی را همراهی کرده و می‌تواند تا در شبکه 3G به خوبی فعالیت کند. این محصول مایکروسافت که در ژانویه ۲۰۱۵ معرفی شد،‌ نمایشگری ۵ اینچی با دوربینی ۵ مگاپیکسلی دارد و از رنگ‌بندی متنوعی نیز برخوردار است.

 

حدود قیمت: ۲۴۵ تا ۲۸۰ هزار تومان

 

 

 

چیپست کوالکام با ۱ گیگابایت رم

دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار

طراحی قابل قبول با رنگ‌بندی متنوع

پشتیبانی از شبکه 3G

ساپورت از دو سیم‌کارت

 

 

 

هواوی Y360

 

 

 

 

 

 

بی‌تردید این روزها همه هواوی را می‌شناسند، سازنده‌ای که به ساخت محصولات مقرون به صرفه مشهور است و Y360 نیز یکی از مدل‌های ارزشمند و خوش قیمت در سری Y این کمپانی است. این گوشی دو سیم‌کارته از یک نمایشگر ۴ اینچی بهره می‌گیرد و دوربین ۵ مگاپیکسلی آن، مجهز به دو فلاش LED است، چیزی که در برخی از گوشی‌های پرچم‌دار هم ممکن است آن را نبینید! از دیگر مشخصات Y360 می‌توان به چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک و فعالیت در شبکه 3G اشاره کرد.

 

حدود قیمت: ۲۲۰ تا ۲۴۰ هزار تومان

 

 

پشتیبانی از شبکه 3G

دوربین ۵ مگاپیکسلی با دو فلاش LED

پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت

چیپست مناسب در این رده قیمتی

 

 

آلکاتل پاپ D3

 

 

 

آخرین محصول پیشنهادی ما در این رده قیمتی، اسمارت‌فونی از کمپانی فرانسوی آلکاتل با نام پاپ D3‌ است که از نمایشگری ۴ اینچی با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌گیرد و توانایی فعالیت در شبکه 3G و پشتیبانی از دو سیم‌کارت را نیز داراست. این گوشی هوشمند از دوربینی ۵ مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری اچ‌دی استفاده می‌کند و قادر است تا به صورت HDR و پانوراما نیز عکس بگیرد. از نکات قابل توجه درباره این گوشی، عرضه آن در ۹ رنگ مختلف است که شاید در کم‌ترین مدلی در سطح دنیا نیز دیده شود!

 

حدود قیمت: ۲۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا