آرایش و زیبایی

برای سوزاندن کالری های فست فود چکار کنیم؟

برای سوزاندن کالری های فست فود چکار کنیم؟

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به خوردن فست فود علاقه دارید باید پس از استفاده از آن فکر سوزاندن کالری و چربی که از آن غذای چرب به بدنتان وارد میشود را بکنید. در زیر به فعالیتهایی که سبب از دست دادن کالری و چربی اضافه در بدنتان میشود میپردازیم. این فعالیتها بسیار تاثیر گذارند و تناسب اندام شما را حفظ میکنند.

خوردن غذاهای لذیذ و چرب و سرخ شده خیلی راحت است اما فکر کردن به اینکه بعد از خوردن این غذاها به بیماریهای خطرناک مبتلا شوید و اینکه بخواهید چربی های ناشی از آنها را آب کنید خیلی کار سختی میباشد.
اکثر کالری هایی که در بدن به طور ناخواسته جذب میشوند به فعالیت بدنی شدیدی برای آب شدن نیاز دارند.

همبرگر با سیب زمینی سرخ شده

کارشناس های تغذیه میزان ورزشی را که برای آب کردن کالری بدن لازم است بر اساس ورزش های المپیکی به اشخاص نشان میدهند. مثلا اگر شما سیب زمینی سرخ کرده را با یک همبرگر بخورید 480 کالری جذب بدن شما میشود که اگر وزنتان 70 کیلوگرم باشد نیاز دارید بیشتر از نیم ساعت به مانند کسی که در المپیک شرکت کرده بدوید، یا از قایقرانی یا با بوکس برای سوزاندن کالری اضافی خود استفاده کنید.

بیسکویت شکلاتی:

اگر چهار عدد بیسکویت شکلاتی بخورید لازم است برای سوزاندن کالری ناشی از آن شنا را در حد رقابتهای المپیکی انجام دهید. برای اینکه این کالری را بسوزانید به حرکات قدرتی و تند بازو ،قفسه سینه و شانه نیاز دارید
طبق تحقیقات انجام شده با دوازده ساعت ورزش در طول یک هفته میتوانید از بیماری هایی مثل حمله قلبی،دیابت،سکته مغزی،سرطان و بیماری های قلبی عروقی در امان میمانید.

میلک شیک

با نوشیدن یک عدد میلک شیک 350 کالری در بدن وارد میشود که اگر بخواهیم این میزان کالری را آب کنیم باید بیشتر از سی دقیقه فوتبال شدیدی انجام دهیم. اگر یک برش از کیک شکلاتی خوشمزه ای را بخوریم 350 کالری انرژی اضافی به بدن ما وارد میشود که برای سوزاندن آن باید 30 دقیقه به طور فشرده واترپلو و چوگان انجام دهیم تا کالری اضافی را از بدن دفع کنیم.

چیزبرگر دوبل

با خوردن یک چیزبرگر دوبل 448 کالری جذب بدن میشود که بدن روزانه به تنها یک چهارم این مقدار نیاز دارد. ورزشکاران بوکس سنگین میتوانند نیم ساعت مسابقه دهند تا این کالری را دفع کنند.

قهوه

برای از بین بردن خستگی و ایجاد حس تازگی خیلی از افراد 2 فنجان قهوه میخورند که این 2 فنجان قهوه به اندازه 360 کالری دارد و برای دفع این انرژی از بدن باید مسابقه رزمی جودو را به مدت نیم ساعت انجام دهید.

در روزنامه College of Sports Medicine کارشناسان میزان کالری که در هر مسابقه بوسیله ورزشکار سوزانده میشود را آورده اند. کارشناسان میگویند برای اینکه تناسب اندامتان حفظ شود  باید به کالری که روزانه با خوردن هر ماده غذایی جذب بدنتان میشود دقت کنید و فعالیت بدنی لازم را برای دفع کالری اضافی از بدن انجام دهید.

سوزاندن کالری اضافی بدن

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا