آرایش و زیبایی

برای از بین بردن جوش‌ها از این محصولات کمک بگیرید!

هر كسی برای داشتن پوستی صاف و شفاف با موانعی روبه‌روست؛ متداول‌‌ترین مشكل سرخ و ملتهب شدن پوست بر اثر جوش‌هاست.

استفاده از ژل ضدجوش اكتی‌پور بیش از همه به نوجوانانی توصیه می‌شود

هر كسی برای داشتن پوستی صاف و شفاف با موانعی روبه‌روست؛ متداول‌‌ترین مشكل سرخ و ملتهب شدن پوست بر اثر جوش‌هاست. بهترین روش این است كه با كمك پزشكان متخصص دلیل اصلی این التهاب را كه ممكن است هورمونی یا درست عمل نكردن یكی از دستگاه‌های داخلی بدن باشد، كشف كنید اما در كنار این اقدام می‌توانید از محصولات تخصصی برای بهبود پوست‌تان كمك بگیرید.

مثل برق و باد كرم كراكنیل دوكری

اگر دنبال درمان سریع برای جوش‌ های‌تان هستید، كرم كراکنیل دوكری را توصیه می‌كنیم؛ محصولی آنتی‌باكتریال و ضدالتهاب كه در گروه درمان‌های تخصصی برای جوش و آكنه قرار می‌گیرد. مات كردن پوست‌های چرب و براق هم از ویژگی‌های این محصول است.

روش استفاده: یك یا دو بار در روز روی جوش‌ها بمالید. بهتر است زمانی این كار را انجام دهید كه كمتر در معرض آفتاب قرار دارید.
شست‌وشو و مبارزه با كم‌آبیپن سورگرس (بایودرما)

این محصول یك پاك‌كننده ملایم برای استفاده روزانه است كه تعادل رطوبتی پوست را حفظ می‌كند و مانع كم‌آبی پوست و مشكلات ناشی از كم‌آبی مثل جوش زدن می‌شود. ویژگی دیگر این محصول ایجاد و حفظ لایه محافظی روی پوست است كه سازگاری كامل با پوست دارد. این محصول فاقد عطر، برای صورت و بدن قابل استفاده است و هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارد.

روش استفاده: پن را در كف دست مرطوب قرار داده و پس از اینكه خوب كف كرد، پوست خود را با آن شست وشو و برای یك یا دو دقیقه ماساژ دهید. بهتر است پس از پن اتودرم از مرطوب‌كننده مناسب استفاده كنید.
درمان گام به گام ژل ضدجوش اكتی‌پور (نوروا)

استفاده از ژل ضدجوش اكتی‌پور بیش از همه به نوجوانانی توصیه می‌شود كه به دلیل قرار گرفتن در سن بلوغ جوش می‌زنند اما بزرگسالانی كه هنوز با این مشكل درگیرند هم می‌توانند از این محصول استفاده كنند. این ژل سرعت تكثیر باكتری‌ها را كاهش و سوزش و تحریكات پوستی را تسكین می‌دهد. به دلیل تاثیر دوگانه این ژل در سطح و عمق پوست، استفاده روزانه از آن باعث نرمی، شفافیت و بازگشت تدریجی تعادل پوست می‌شود.

روش استفاده: برای درمان آكنه‌های شدید، شب‌ها روی تمامی صورت بمالید. در موارد خفیف می‌توانید از این كرم به صورت موضعی استفاده كنید.
یك شست‌وشوی عمیق اسكراب اكتیو پیورنس

پوست‌های چرب به یك شست‌وشوی عمیق‌تر از شست‌وشوی روزانه احتیاج دارند كه بهتر است از اسكراب‌های موجود در بازار كمك گرفت. اسكراب‌ها با داشتن دانه‌های زبر و درشت، پوست را به صورت عمقی تمیز می‌كنند. اسكراب اكتیو پیورنس حاوی ذرات سیلیكا با اثر لایه‌برداری ملایم است. داشتن عصاره بابونه هم باعث شده تا خاصیت التیام‌بخشی داشته باشد.

روش استفاده: یك‌بار در هفته روی پوست صورت بمالید و برای حداقل سه دقیقه به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید. برای تاثیر بهتر می‌توانید این كار را در حمام انجام دهید كه پوست بر اثر رطوبت نرم شده است.
درمان چند جانبه امولوسیون هیسه اك k-18

اگر پوست شما علاوه بر جوش‌های سفید و چركی دارای جوش‌های سرسیاه است، توصیه می‌كنیم از امولوسیون اوریاژ استفاده كنید. این محصول ضمن لایه‌برداری باعث جمع شدن منافذ پوست می‌شود. همچنین با داشتن عصاره لیكورایس، ترشح سبوم را كه علت اصلی ایجادكننده جوش جدید است، كاهش می‌دهد.

صاف كردن تپه‌های روی اعصاب!

خاصیت دیگر این محصول كه خانم‌ها از آن استقبال می‌كنند، ضدبراقی آن است. درمان جوش‌های سرسیاه و سرسفید، ضدعفونی‌كننده و ضدالتهاب، محافظت از پوست در برابر آلودگی و پیشگیری از ایجاد جای جوش از محاسن این محصول است.

روش استفاده: یك یا دوبار در روز روی پوست تمیز و خشك بمالید. دور چشم نزنید و حتما از ضدآفتاب در كنار این محصول استفاده كنید.
نیاز همیشگی مرطوب‌كننده كلیانس كا آون

حتی اگر چرب‌ترین پوست را داشته باشید، بی‌نیاز از مصرف مرطوب‌كننده نیستید چون آب نیاز جدی پوست است. پس باید مرطوب‌كننده‌ای انتخاب كنید كه فاقد چربی و مخصوص پوست‌های چرب باشد. ما مرطوب‌كننده كلیانس كا آون را به شما توصیه می‌كنیم. این محصول ضمن آبرسانی، قدرت كنترل چربی را دارد و باعث صاف شدن پوست می‌شود.

روش استفاده: یك یا دو بار در روز روی پوست خشك بمالید.

مجله زندگی ایده آل

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا