آرایش و زیبایی

بدون هیچ جراحی موضعی چربی های موضعی را نابود کنید!

 

اگر سر کار به جای ترس از چاقی عمدا از دریافت نیاز روزانه خود بکاهید نه تنها به وزن متناسب به قدتان نخواهید رسید باکه تک خوری های مداوم به سلامت جسم و روح شما صدمه وارد می کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، یک تغذیه متناسب و متنوع و متعادل و بهره گیری از تمام گروه های غذایی اصلی نان و غلات و فراورده آن ها، سبزیجات رنگارنگ چه به صورت خام و چه پخته و چند واحد میوه فصل و گوشت های سفید و قرمز در چارچوب اشتهای واقعی در سه وعده اصلی و سه میان وعده که به آرامی میل شده و خوب جویده شود تناسب اندام شما را در نهایت به وجود خواهد آورد.

بررسی ها نشان می دهند، اگر فرد به جای افسردگی و گرایش به ناخنک زدن فقط در روز یک ساعت پیاده روی کرده و چند قاشقی از غذای فعلی اش کم کند می تواند به راحتی به وزن ایده آلش دست یابد.

ار آنجایی که مواد قندی و چربی در پهلوها و شکم انباشته می شوند با حذف هله هوله و عدم مصرف فست فود و جایگزینی آن ها با سبزیجات پخته و خام و غلات می توان به اندام ایده آل دست یافت.

جراحی و یک شبه لاغر شدن چاره کار تلقی نمی شود و فقط رنج و درد طاقت فرسا و هزینه سرسام آوری با خود به همراه دارد و هیبت زشتی برای فرد به وجود می آورد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا