فناوری

با AccuWeather Platinum یک هواشناس حرفه‌ای شوید + دانلود

برای اندروید؛

اگر دوست دارید از آب و هوای شهر خود یا شهری که قصد مسافرت به آنجا را دارید مطلع شوید و نمی‌توانید منتظر اخبار هواشناسی باشید دریچه نرم افزار AccuWeather Platinum را برای شما معرفی می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ AccuWeather یک برنامه قدرتمند و دقیق برای پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیا می‌باشد. با نصب این برنامه شما می‌توانید به شرایط دقیق آب و هوایی کشور و منطقه خود دسترسی داشته باشید. این برنامه از انیمیشن و افکت‌های حرفه‌ای برای نشان دادن وضعیت آب و هوا استفاده می‌کند که این عمل باعث شده تا گوشی شما ظاهری زیبا و فوق العاده داشته باشد. این نسخه پولی برنامه می‌باشد که نسخه رایگان آن را دریچه فناوری اطلاعات در اختیار شما کاربران همیشگی قرار داده است.

از ویژگی‌های کلیدی AccuWeather می‌توان به پشتیبانی از کشور ایران و تمام شهرهای کوچک، اطلاع رسانی بارش برف، باران، یخ زدگی و یا احتمال رعد و برق، پیش بینی آب و هوای 15 روز آینده، ویجت اختصاصی زیبا و… اشاره کرد.

  مشخصات
حجم: 7.23 مگابایت
نسخه: 3.2.13.8 Paid
اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
امتیاز:

برای دانلود اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا