فناوری

با نصب این برنامه شیراز را مجازی گردشگری کنید + دانلود

نرم افزار ویژه دریچه؛

نرم افزار ویژه‌ای که دریچه امروز برای شما آماده کرده است امکان مشاهده تصاویر پانوراما و توضیحات صوتی و مکتوب از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی شیراز را برای شما فراهم می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ گردشگری مجازی شیراز با بهره گیری از تصاویر پانورامای کروی(360*180) با کیفیت، امکان مشاهده نقاط مختلفی از جاذبه های دیدنی شیراز را میسر می کند. این فن آوری در کنار توضیحات صوتی یکی از بهترین شیوه ها برای القای حس حضور مخاطب در مکان واقعی بوده و در حال حاضر جزو به روز ترین شیوه‌های ارائه محتوای دیجیتال برای کاربردهای توریسم در دنیاست. اطلاعات متنی برای کلیه اماکن و گفتار صوتی برای اماکن منتخب دیگر ویژگی این برنامه می‌باشد، این نرم افزار را دریچه به صورت رایگان برای دانلود شما کاربران آماده کرده است و توصیه می‌کند حتما این نرم افزار را بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان دانلود کنید.

جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی شیراز که در این برنامه معرفی شده‌اند: حرم مطهر شاهچراغ(ع)(+صوت)، حافظیه(+صوت)، سعدیه، دروازه قرآن(+صوت)، باغ ارم(+صوت)، باغ عفیف آباد(+صوت)، باغ جهان نما(+صوت)، باغ دلگشا، ارگ کریم خان زند(+صوت)، بازار وکیل، حمام وکیل، مسجد وکیل(+صوت)، نارنجستان قوام(+صوت)، خانه زینت الملک، مسجد نصیر الملک(+صوت)، مسجد جامع عتیق، هفت تنان، موزه پارس، مدرسه خان و موزه تاریخ طبیعی و تکنولوژی دانشگاه شیراز می‌باشد.

برای استفاده از این برنامه باید Adobe Flash Player بر روی دستگاه شما نصب باشد. آخرین نسخه ادوبی فلش پلیر را از اینجا دانلود کنید.

  مشخصات
حجم: 46.8 مگابایت
نسخه: 1.0
اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
پیش نیار نصب: فلش پلیر
امتیاز:

برای دانلود اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا