فناوری

با نصب این برنامه درایوهای رایانه شما همیشه به‌روز خواهد بود

رایگان دانلود کنید؛

 

Driver Booster نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به‌روز رسانی درایورهای سیستم می‌باشد، شما با این برنامه قادر خواهید بود تا به راحتی درایوهای سیستم خود را اسکن کرده و در صورت نیاز اقدام به، به‌روزرسانی کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ درایورهای قدیمی ممکن است به شدت عملکرد رایانه شما تاثیر بگذارد و منجر به کندی سیستم و اجرا نشدن بعضی از نرم افزارها یا بازی ها شود. از این رو با پیشرفت تکنولوژی شرکت های سازنده هر دوره نرم افزارهای خود را به روز رسانی می کنند و ما هم برای عملکرد بهتر، سرعت بالا و یا اجرای نرم افزارها نیازمند این به‌روز رسانی ها هستیم. یا حتی ممکن است درایورهای راه انداز سیستم خود را گم کرده باشید و قادر به نصب داریورهای کارت صدا و کارت گرافیک را نداشته باشید این ها همه موضوعاتی هستند که ما ناخواسته برای یک بار هم که شده با آن برخورد می کنیم. اما چاره این کار چیست؟ آیا می توانیم دوباره سیستم را به روز نگه داریم و درایورهای خود را بروزرسانی کنیم جواب همه را در دریچه فناوری اطلاعات می توانید بدست بیاورید.

 

 

Driver Booster نرم افزاری بسیار کاربردی برای به روز رسانی درایور های ویندوز می باشد. درایورها نرم افزاری هستند که مدام از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروزرسانی می شود و در هر نسخه مشکلات احتمالی نسخه قبلی بر طرف می شود و یا امکان استفاده از سخت افزار به نحوی بهتر و بهینه تر فراهم می شود که همانطور که معلوم است جستجو در اینترنت به صورت دستی برای یافتن درایورهای مورد نظر امری وقت گیر است. همچنین این نرم افزار قادر است این کار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهد و درایور سخت افزار شما را به روز رسانی کند و به این ترتیب به افزایش کارآیی سخت افزارها در کنار سیستم عامل کمک کند. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری، خرابی سخت افزاری، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می‌کند. یکی از قابلیت های نرم افزار امکان بهبود در کارایی سیستم برای انجام بازی ها می باشد.و مشخصات فایل

 

دانلود

• حجم: 10.05 مگابایت
• نسخه: 2.1
• اجرا در: ویندوهای XP, 7, 8
• رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا