روانشناسی

با مردان شکاک چگونه رفتار كنيم؟

سینوزیت سر درد مردعوامل زیادی وجود دارند که بر روی برخی از رفتار‌های مردان تاثیر می‌گذارند و تغییر دادن رفتارها و عادت‌های مردانه بسیار سخت‌تر از تغییر دادن رفتار‌های زنانه است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی مردها و زنان مختلف دریافتند که تغییر رفتار‌های نادرست در زنان بسیار راحت تر است و مردان بسیار انتقاد پذیر تر از زنان هستند و سخت رفتار‌های اشتباه خود را تغییر می‌دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، خانم‌هایی که از شکاکیت مردان خون به ستوه آمده‌اند باید بدانند این گونه افراد همیشه احساس می‌کنند افرادی در کمین آن‌ها هستند و اطرافیانشان فكر خیانت به آن‌ها دارند.

خانم‌ها باید با ایجاد ارتباط‌های عمیق و عاطفی و با شفاف سازی و توضیح دادن تمام ابعاد یک موضوع اطمینان و آرامش را بین خود و همسرشان به وجود بیاورند و از نظر روحی و روانی همسر خود را تقویت کنند و با توضیح درباره‌ی نگرانی‌های همسرشان و تلاش برای جلب اطمینان او شک‌هاي بی جا و بی مورد را خنثی کنند و از یک مشاور و روانشناس و یا اطرافیان بخواهید که از خوبی‌ها و رفتارهای پسندیده شما در مقابل همسرتان زیاد تعریف کنند تا او با رفتار‌ها و دیدگاه دیگران نسبت به شما آشنا شوند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا