فناوری

با قابلیت‌های usb بیشتر آشنا شوید

اگر شما هم از حافظه‌های فلش فقط به عنوان ذخیره‌ساز برای اطلاعاتشان استفاده کرده‌اید، بد نیست با قابلیت و کاربردهای مفید دیگر آن نیز بیشتر آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران؛ برای آشنایی با قابلیت‌های دیگر فلش usb این مقاله را دنبال کنید.

اجرای نسخه‌های پرتال برنامه‌ها یکی از این قابلیت‌هاست که مربوط به برنامه‌هایی است که به نصب ندارند تنها با یک کلیک از روی حافظهٔ فلش اجرا می‌شوند.

دومین کاربرد مربوط به راه‌اندازی سیستم عامل می‌‌باشد که انجام این کار در مورد سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس بدون مشکل خاصی امکان پذیر است.

اتصال به شبکه‌های بی‌سیم از دیگر قابلیت‌های که با این‌کار می‌توان برای اتصال بین حافظه و فلش با رایانه‌ها، چاپگر‌ها و دیگر وسایل به یک شبکه بی‌سیم مورد استفاده قرار داد.

برای تنظیم دوبارهٔ کلمهٔ عبور نیز می‌توان از usb استفاده نمود که با استفاده از ذخیرهٔ اطلاعات در آن و اجرای آن‌ها می‌توان از این قابلیت استفاده نمود.

ارتقاء عملکرد سیستم از دیگر کاربرد‌ها است.

مورد بعدی مربوط به مدیریت انتقال اطلاعات می‌باشد که با تهیه نسخهٔ پشتیبان معرفی می‌گردد.

با استفاده از فلش usb می‌توانید اطلاعات حساس و محرمانه‌تان را رمز گذاری کنید.

یکی دیگر از پرکاربرد‌ترین موارد متصل کردن usb است که با نصب برنامهٔ prodactor و اتصال آن به رایانه همه چیز به صورت عادی خواهد بود، به محض برداشتن حافظه فلش از رایانه سیستم متصل خواهد شد و حتی صفحه کلید و ماوس هم از کار می‌افتد و نمایشگر هم سیاه می‌شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا