فناوری

با برترین بازی سرعتی دنیا آشنا شوید + لینک دانلود

 

بهترین بازی سرعتی دنیا با حجمی بسیار کم، این بار برای ویندوز فون، Piano.Tiles یک بازی اعتیادآور است. این یک بازی مهارتی که سرعت عمل شما را به مبارزه می‌طلبد و دقت و سرعت شما را می‌سنجد. اگر فکر می‌کنید خیلی سریع هستید این بازی را حتما دانلود کنید و امتحان کنید و ببینید تا چه حد سریع هستید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روش بازی بسیار ساده است در این بازی شما با لمس کردن کاشی های سیاه که به سرعت در حال بالا رفتن هستند می توانید سرعت خودتان را در این بازی امتحان کنید و رکورد خودتان با سایر دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. البته یک قانون ساده دیگری هم وجود دارد و این است که شما باید به پایین ترین کاشی سیاه ضربه بزنید همیشه؛ در واقع شما با صفحه ای از بازی مواجه می شوید که به سمت پایین حرکت می کند و در هر ردیف آن یک کاشی سیاه وجود دارد، شما باید به ترتیب به کاشی های سیاه ضربه بزنید و به جلو بروید، اگر به کاشی های سفید ضربه بزنید قرمز می شوند و شکست می خورید و اگر یک کاشی سیاه را از ترتیب بیاندازید نیز باخته محسوب می شوید.

 

برخی از ویژگی های بازی:

– موسیقی متن بسیار جذاب

– دارای ۱۸ حالت مختلف بازی

– گیم پلی عالی

– رابط کاربری روشن

– قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

حجم این بازی 8 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت ” Download and install manually” کلیک کنید تا بازی دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت ” Piano.Tiles” در فروشگاه از طریق گوشی خود این بازی را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.

 

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در ویندوز فون  8 , 8.1

 

 

گزارش از حسین جاهدی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا