آرایش و زیبایی

با این کرم های مرطوب کننده مشکلات پوستتان را چند برابر می کنید

کرم های مرطوب کننده تقلبی، نامرغوب و تاریخ گذشته، نه تنها کمکی به برطرف کردن مشکل خشکی پوست نمی کند، بلکه این مشکل را دو چندان نیز می کنند.

سپهر کامیاب متخصص پوست و مو در گفتگو باخبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: استفاده از کرم های مرطوب کننده، راهکار اصلی و ابتدایی برای پیشگیری و درمان خشکی پوست است که البته در بسیاری از موارد مورد غفلت قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه نباید به بهانه پیشگیری و درمان عارضه های پوستی اقدام به استفاده از هر نوع دارو و کرمی کرد، تاکید کرد: کرم های مرطوب کننده تقلبی، نامرغوب و تاریخ گذشته، نه تنها کمکی به برطرف کردن مشکل خشکی پوست نمی‌کنند، بلکه این مشکل را دو چندان نیز می کنند.

 

کامیاب افزود: باید در هنگام خرید کرم های بهداشتی  چه داخلی و چه خارجی، به برچسب تایید وزارت بهداشت توجه داشت تا اینکه اجناس تقلبی، نامرغوب یا تاریخ مصرف خریداری نشود.

 

وی با اشاره به تاثیرات کرم های مرطوب کننده مرغوب، خاطر نشان کرد: کرم های مرطوب کننده مرغوب، به آسانی جذب پوست شده و اثر چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد.

 

کامیاب یادآور شد: بیش از هر چیز باید به کارایی اصلی کرم که حفظ لطافت و نرمی پوست است توجه داشت  و خارجی یا داخلی بودن کرم نباید از توجه به کارایی و اثر بخشی و مرغوبیت کرم جلوگیری کرده و انتخاب نامناسبی را رقم بزند.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا