فناوری

بازیابی آسان و سریع فایل‌های ازدست رفته + دانلود

برای رایانه؛

حتما تا حالا شده که اطلاعات موجود در سیستم یا هاردتان را از دست دهید و نرم افزارهای زیادی را امتحان کنید، ولی هیچکدام از آن‌ها قادر به بازیابی نباشند. GetDataBack مشکلتان را حل خواهد کرد، چرا که برای این نرم افزار فرقی نمی‌کند اطلاعات شما به چه طریقی پاک شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ فرقی نمی‌کند اطلاعات شما به چه طریقی پاک شده، به خاطر حملات ویروسی، به صورت عمدی، فرمت یا عملیات Fdisk و یا مشکلات برق رسانی موجب است تا اطلاعات موجود در هارددیسک نمایش داده نشوند نگران نباشید دریچه مشکل شما را با نصب نرم افزار GetDataBack حل می‌کند!

GetDataBack نام نرم افزاری است بسیار قدرتمند و ساده که قادر است اطلاعات و فایل‌های پاک شده چند سال قبل هم را بازیابی کند. GetDataBack در دو نسخه برای درایوهای دیسک سخت با فرمت FAT و همچنین نسل جدید درایوها با فرمت NTFS عرضه شده است. نسخه GetDataBack For FAT آن از FAT 12, 16 & 32 و نسخه GetDataBack for NTFS آن از انواع NTFS ها پشتیبانی می‌کند. بعد از نصب نرم افزار سرعت جستجو و بازیابی فایل‌ها شما را متعجب خواهد ساخت.

  مشخصات
حجم:  مگابایت
نسخه: 2014 v1.0 + v4.33
قابلیت اجرا: از ویندوز 98 تا 7
امتیاز:

  راهنمای نصب

  1- نرم افزار را نصب کنید و سپس فایل Register را اجرا کنید.

برای دانلود GetDataBack for NTFS FAT اینجا را کلیک کنید

|حجم: 5.15 مگابایت |

برای دانلود GetDataBack Simple اینجا را کلیک کنید

| حجم: 5.34 مگابایت |

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا