روانشناسی

کرونا را غم بنامیم یا ترس ؟

اندوه کرونا طبیعی است

برای اکثر ما کرونا ویروس ، فشار جدیدی در خانواده ها ایجادکرده که علاوه بر حالتی که بر ریه ها و دستگاه تنفسی تأثیر می گذارد ، شیوع آن باعث تغییر ناگهانی ، شدید و کاملاً غیر منتظره در زندگی روزانه ما شده است. چنین تغییراتی اغلب آسیب و ضرر را به همراه می آورد و اندوه به همراه دارد.

ممکن است همین حالا اندوهگین باشید. شاید متوجه آن نشوید. تمام آنچه که می دانید چیزهایی است که شما حس کرده اید آن را تصدیق کرده اید   و ما نمی دانیم چه زمانی می توانیم زندگی قبل از ویروس را پس بگیریم.

و گیج کننده تر این اشتباه است که ندانیم چه احساسی داریم. این اشتباه است که بدانید معنی آن چیست. شاید شما مردد هستید که آن را غم  بنامید یا ترس. شاید شما نمی دانید که چگونه آن را صدا کنید. اما همین جا است که این احساس  ناراحتی آن ضرررا به شما وارد می کند:

“من خوبم. اما گاهی اوقات ، من متوقف می شوم و فکر می کنم. و می دانید ، کمی ناراحت می شوید ، فقط … “

غم و اندوه فقط وقتی کسی نمی میرد اتفاق نمی افتد. وقتی روابط به پایان می رسد ، ما غمگین می شویم. وقتی برنامه هایمان تغییر می کنند ، ما غمگین می شویم. وقتی فرصت ها از دست می روند ، ما غمگین می شویم. وقتی فرضیات ما در مورد خودمان وزندگی مان برداشته می شود ، غمگین می شویم.

این حالت غمکین شما در زمان شیوع کرونا  طبیعی است خود را سریع بازیابی کنید و با احساسات خوب کرونا را شکست دهید.

گروه مجله اینترنتی زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا