فرهنگ و هنر

این دختر بازیگر محجبه همه را غافلگیر کرد + تصویر

سحر احمدپور بازیگر فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به سینمای ایران معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر به جشنواره فیلم فجر آمد.

تصویر این بازیگر 22 ساله محجبه به همراه همین توضیح مختصر از دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در همین باره روزنامه هفت صبح در گزارش اخبار جشنواره فجر به این موضوع پرداخته است و حتی تصویر و تیتر مرتبط با سحر احمدپور را از این گزارش برای صفحه یک خود انتخاب کرده و تیتر زده است:

 این دختر بازیگر همه را غافلگیر کرد.

در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز واکنش‌ها بیشتر مثبت و همراه با استقبال بوده و کاربران با بازنشر عکس احمدپور از ورود یک دختر محجبه به عرصه سینما و بازیگری استقبال کرده‌اند.

اما سحرپور کیست و چه می‌کند

 سحر احمدپور  بازیگر نقش ستاره در فیلم “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” گفت: بازی در این فیلم اولین تجربه بازیگری من بود و قبل از این هیچ تجربه ای نداشتم؛ اگرچه بازیگری از کودکی آرزوی من بود و خوشحالم که اولین تجربه من کار کردن با گروه آقای جلیلوند بود.

سحر
 سحر احمدپور  در مورد چگونگی برگزیده شدنش برای این نقش، با بیان اینکه هیچ دوره بازیگری را پشت سر نگذاشته توضیح داد: توسط یکی از دوستان چهره به آقای جلیلوند معرفی شدم. سه بار از من تست گرفته شد و برای نقش ستاره برگزیده شدم.وی با اشاره به نقشی که در فیلم بر عهده گرفته بود ادامه داد: معصومیت ستاره را دوست داشتم و در تمام مدتی که این نقش را بازی می کردم دلم برای ستاره می سوخت و موقع دیدن فیلم حتی بغضم می گرفت.
احمدپور که با حجاب برتر در نمایش فیلمش حاضر شده بود افزود: تصور نمی کردم پدرم با بازی کردن من در این فیلم موافقت کند ولی خوشبختانه او براحتی با بازیگری من موافقت کرد.

این بازیگر جوان با اشاره به سختی های اولین تجربه بازیگری اش اظهار داشت: کار بسیار سختی بود و در سکانس ملاقات زندان کاملا بریده بودم و دیگر نمی توانستم گریه کنم و اگر کمک خانم عبیسی و حمایتشان نبود از پس آن سکانس برنمی آمدم.

 سحر احمدپور  درباره احتمال ادامه پیشه بازیگری افزود: در یک کلام می توانم بگویم هر چه خدا بخواهد، اما نمی توانم کتمان کنم که دوست دارم باز هم کار با آقای جلیلوند و گروه خوبشان را تجربه کنم. البته در حال حاضر بیشتر دلم می خواهد در رشته خودم ادامه تحصیل بدهم.
 سحر احمدپور که بیست و دو سال سن دارد، فارغ التحصیل کاردانی نگارگری (نقاشی ایرانی) است و اولین تجربه بازیگری اش در فیلم “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” مورد تحسین منتقدان قرارگرفته است. فیلم “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” اولین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند، در سومین سانس روز دوم سی و سومین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره به نمایش درآمد.

آخرین نیوز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا