خانه داری

ایده های جدید برای تغییر دکوراسیون منزل(Home Decorating)

Home Decorating

خانه آرایی به سبک مدرن

بهار که می آید با خودش رنگ می آورد با خودش طرح می آورد . با آمدن بهار بی رنگی و بی روحی طبیعت هم تبعید می شود . اکنون دوران خیلی چیزها گذشته . امروز دیگر زمان دیوارهای سفید و خالی گذشته است . شما هم دیوارهای بی رنگ و روح را فراموش کنید و اجازه دهید هنرمند درونتان با چند ایده ساده ای که ما به شما می دهیم خود را نشان دهد . با چند حرکت ساده تغییرات بزرگ و عمیق در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید و این را بدانید که تغییر دکوراسیون فقط عوض کردن مبلمان و پرده و صرف هزینه های گزاف نیست . فقط کافیست کمی خلاقیت داشته باشید .

برای تغییر دکوراسیون منزل کارهای زیر را انجام دهید.

1. نقشه جهان چوب پنبه ای خود را درست کنید

یک روش جالب برای نشانه گذاری بر روی نقاطی که بوده اید ، به آنجا ها سفر کرده اید جایی که اکنون هستید و جاهایی که می خواهید بروید ساختن یک نقشه جهان بزرگ است که از چوب پنبه ساخته می شود و امکانات نا محدودی را به شما می دهد . استفاده از یک رنگ نئونی این طرح کلاسیک را کاملا مدرن می کند .

2. عکس های دیواری سیاه و سفید

یک نمایشگاه عکس جالب درست کنید که بتوانید به راحتی آن را با عکس های سیاه و سفید و چسب نواری های رنگ روشن به روز رسانی کنید . عکس های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با استفاده از یکی از نرم افزارهای ویرایش عکس آنها را سیاه و سفید کنید و عکس ها را روی کاغذ گلاسه پرینت بگیری.

3.گلدان های شیشه ای آویزان رنگ شده

این پروژه هنری یک راه جالب و رنگارنگ برای بازیافت شیشه های مواد غذایی است . بعد از اینکه تعدادی از این شیشه ها جمع شد می توانید باکمی رنگ و گل های رنگی کمک آنها به دیوارها و پنجره های ساده رنگ و روح دهید .

4. سازه ای از فیلترهای قهوه

با استفاده از ساده ترین چیزی که درخانه وجود دارد یعنی فیلترهای قهوه می توانید به دیوارهای ساده خانه رنگ و حال بدهید . یک دیوار بزرگ و خالی را با طرحی به شکل گلهای روان تزئین کنید  .

5. هنر دیواری چینی

انبار خانه ها و یا بسیاری از مغازه های سمساری پر از چینی های دور انداخته شده است . حتی خیلی از فروشگاه ها این ظروف را به صورت تکی می فروشند . با اضافه کردن برخی اشکال مانند اعداد یا سمبل ها به این بشقاب ها و آویزان کردن آنها با کمترین هزینه یک دیوار متفاوت داشته باشید .

 6.با نوارچسب های رنگی طرحی نو بزنید

با استفاده از نوارچسب های کاغذی رنگی یک طرح ژئومتریک بزنید این کار برای کسانی که مستاجر هستند و یا اتاق کودکان مناسب است . هر موقع هم که از این طرح خسته شدید به راحتی قابل کندن است و هیچ آسیبی هم به دیوار وارد نمی کند .

  7.اثر هنری با استفاده از تخته سه لای بزرگ

یک دیوار کاملا خالی را با یک قطعه معماری ، گرافیکی رنگ شده پر کنید . دوستان شما باد دیدن این اثر هنری روی دیوار حتی نمی توانند حدس بزنند که این ایده با استفاده از تخته سه لا درست شده است .

8. گالری کاغذ دیواری

تکه های کوچک کاغذ دیواری را قاب کنید و با استفاده از آنها یک نقطه کانونی چشم نواز روی دیوار ایجاد کنید . برای این کار می توانید از تکه های کاغذ دیواری که از قبل اضافه آمده استفاده کنید.

 9.  بوم رنگ شده

یک بوم خالی نقاشی را بردارید و طیفی از رنگ مورد علاقه خود را درست کنید و با استفاده از قلمو به ترتیب از روشن به تیره خط های صاف بکشید . از این ساده تر نمی توان به یک دیوار خالی و ساده طرح و رنگ داد .

تغییر دکوراسیون منزل

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا