فرهنگ و هنر

انتقاد نماینده ولی فقیه از”معراجی ها”:خودمان، خودمان را مسخره می کنیم!

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج تاکید کرد: به نظر من سریال معراجی ها از نظر محتوا سریال معیوبی است اما چه کنیم؟ کسی نیست که یک چیزی بگوید و اعتراض و انتقادی کند…

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، با اشاره به فیلم و سریال‌هایی که در حوزه دفاع مقدس ساخته شده به انتقاد از سریال معراجی ها ساخته مسعود ده‌نمکی پرداخت و تصریح کرد: الان شما به عنوان مثال همین سریال معراجی ها که این شب ها از تلویزیون پخش می شود را ببینید؛ به نظرم سریال کم‌محتوایی است. یعنی به قدری ما در این حوزه خوب عمل نکرده ایم که همین سریال هم گرفته است؛ در حالی که سئوال من این است واقعا این سریال چه پیامی دارد؟! غیراز اینکه گاهی اوقات به خاطر کمبود محتوا و پر کردن وقت مردم، با دست خودمان، خودمان را مسخره می کنیم؟!

 

وی با اشاره به برخی از شخصیت های حاضر در این سریال از جمله امیر نوری در نقش «فرید چاردانگه» تصریح کرد: یک بچه ریشو را برمی دارند به نام بسیجی، یک آدم “منگولی” نشان می دهند که همیشه به دنبال پیچاندن و تک زدن است! بقیه بسیجی‌ها هم آدمهایی احساسی نشان داده می‌شوند که دائما دنبال درگیری‌اند. هیچ کس هم نیست که اعتراض کند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج تاکید کرد: به نظر من سریال معراجی ها از نظر محتوا سریال معیوبی است اما چه کنیم؟ کسی نیست که یک چیزی بگوید و اعتراض و انتقادی کند.

 

وی ادامه داد: من نمی دانم کسانی که این سریال ها را می سازند، با خودشان چه فکری می کنند و به دنبال چه هدفی هستند؟ واقعا متعجبم؛ یعنی هدف از تولید سریال معراجی ها آشنا کردن مردم با چیست؟ با لودگی ؟ بی دینی دانشگاه؟ عدم همراهی مسئولان آموزشی کشور با فرهنگ شهدا؟ و یا بی بندو باری دختر و پسرها در دانشگاه ها؟ چه چیزی را قصد دارد به مردم انتقال دهد؟
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا