آرایش و زیبایی

جایگزینی مناسب برای بوتاکس

انبه جایگزین بوتاکس ( کاهش چین و چروک با انبه ) | مطالعات نشان می دهد که خوردن نصف فنجان انبه چهار بار در هفته می تواند چین و چروک پوست را کاهش دهد. این تنها یکی از ده ها خواص انبه به شمار می رود.

میوه تازه انبه حاوی آنتی اکسیدان است که می تواند به ساخت کلاژن ، پروتئینی که قدرت و خاصیت ارتجاعی پوست را ایجاد می کند کمک می کند.

بسیاری برای رسیدن به ظاهری جوان ، بسیار افراط می کنند ، اما راز پوست خوب داشتن، ممکن است در مصرف میان وعده انبه باشد.

مانند سایر میوه ها و سبزیجات پرتقال و انبه سرشار از آنتی اکسیدان بتاکاروتن است ، که نشان داده شده آسیب سلولی را به تأخیر می اندازد.

کاهش چین و چروک با انبه
کاهش چین و چروک با انبه – انبه جایگزین بوتاکس

دانشمندانی از دانشگاه کالیفرنیا در دیویس برای درک بهتر چگونگی صاف کردن پوست ، مصرف انبه 28 زن پس از یائسگی را تجزیه و تحلیل کردند.

نتایج نشان می دهد کسانی که نیمی از فنجان از نوعی انبه که به آن انبه عسلی گفته می شود را چهار بار در هفته خوردند ، پس از دو ماه 23٪ کاهش چین و چروک های عمیق را تجربه کردند.

دانشمندان دلیل اصلی پیری زودرس در زنان با پوستی روشن را، بیشتر در معرض آفتاب بودن تجزیه و تحلیل کردند.

زنان به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول چهار بار در هفته نصف فنجان (85 گرم) انبه و گروه دوم یک فنجان و نیم (250 گرم) میوه مصرف کردند. چین و چروک ها از طریق دوربین با وضوح بالا ارزیابی شد.

پروفسور رابرت هاكمن

پروفسور رابرت هاكمن ، نویسنده مطالعه گفت: “سیستمی كه ما برای تجزیه و تحلیل چین و چروك ها استفاده كردیم به ما این امکان را می داد كه نه تنها چین و چروك ها را تجسم كنیم ، بلكه می توان چین و چروك ها را نیز كمیت و اندازه گیری كرد.

این بسیار دقیق است و به ما امکان می دهد چیزهایی فراتر از ظاهر چین و چروک یا آنچه چشم ممکن است ببیند.

دانشمندان شدت ، طول و عرض چین و چروک های ظریف ، عمیق و در حال ظهور زنان را ارزیابی کردند.

نتایج ، منتشر شده در مجله Nutrients ، نشان داد کسانی که نیمی از فنجان انبه مصرف کرده اند ، در همه گروه ها پیشرفت داشته اند.

ویوین فام

ویوین فام ، نویسنده ارشد ، گفت: این یک پیشرفت قابل توجه در چین و چروک است.

تحقیقات بیشتر در این مورد لازم است ، با این حال ، دانشمندان تعجب کردند که آیا رنگدانه هایی که رنگ نارنجی مشخصی به انبه می دهند ، می توانند به ساخت کلاژن کمک کنند پروتئینی که قدرت و کشش پوست را فراهم می کند.

البته دقت کنید که مصرف زیاد میوه به دلیل داشتن مقدار زیادی قند طبیعی ممکن است مضر باشد.

الکساندرا تامپسون

بیشتر بخوانید : نکات آرایشی و بهداشتی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا