فرهنگ و هنر

الهام چرخنده: پسر نخبه ام به دلیل هجمه ها افسرده شد!

 

 

 

الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال ۹۳، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبرم کردم، مورد هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات امروز بسیار کمتر شده، افزود: الهام چرخنده هنوز خود را زهرایی نمی‌داند چرا که راه درازی تا زهرایی شدن پیش رو دارد و دقیقاً مانند تفاوت شیعه بودن با محب ائمه بودن می‌ماند.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده سینماگران است، تصریح کرد: در حال حاضر من بین شوک عده‌ای و اهالی سینما و شک برخی دیگر قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه برای اعتقاد خود تا آخر می‌ایستم، ادامه داد: بانوی مسلمان ایرانی سال‌هاست که ارزش‌هایش زیر سئوال رفته است.

چرخنده خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است.

وی گفت: اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.

این بازیگر اضافه کرد: اما الهام چرخنده با توجه به موقعیتی که در خارج داشت، به کشور باز می‌گردد، دست بلند کرده و اعلام می‌کند که هیچ چیز نمی‌خواهد و مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی به فعالیتم در شبکه مهاجر اشاره می‌کنند، افزود: در آن زمان وزارت ارشاد به شبکه تلویزیونی MITV در ایران مجوز داد و بنده نیز با مجوز برای موسیقی کشورم فعالیت می‌کردم و دو برنامه ۸۰ قسمتی درباره موسیقی ایران ساختم که با نام امیرالمؤمنین آغاز و با نام امیرالمؤمنین نیز به پایان رسید.

چرخنده با بیان اینکه این برنامه به همین دلیل نیز با توبیخ مواجه شد، تصریح کرد: ۱۷ قسمت از برنامه‌های ساخته شده به دلیل اینکه از آیه‌های قرآنی استفاده کردم، پخش نشد.
وی با بیان اینکه اکنون با پول خودم به دانشگاه‌ها می‌روم و در این راه ثابت قدم هستم، گفت: برخی زنان کشورم خسته هستند اما نفسم صادقانه از درونم بیرون می‌آید و بر دل و سینه آنها می‌نشیند.

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه تنها زن ایرانی با تخصص موسیقی هندی و پاپ هستم، اظهار کرد: از این تخصص در راه انقلاب و کشورم استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به این سخن رهبری دلخوش هستم، افزود: رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است.

چرخنده با بیان اینکه یک تنه برای اعتقادش ایستاده‌ است، تصریح کرد: با هیچ‌ کس دعوا نداریم، بلکه عشق زهرا (س) را با عشق هدیه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه به او پیام دادند که جایش دیگر در سینما نیست، گفت: این مدعیان باید پاسخ بدهند که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه بازیگر نقش مادر شهید باید با وضو روی صحنه حاضر شود، خاطرنشان کرد: بازیگر زن ایرانی وقتی به عنوان نماینده ایران در خارج از کشور حاضر می‌شود حق ندارد لباس نامناسب به تن کند.

وی افزود: کدام یک از زنان کشور ما لباس شبیه یهودیان می‌پوشد و به جشنواره‌های خارجی می‌رود؟!

چرخنده با بیان اینکه دو پسر به نام‌های ارسطو و امیرشایان دارد، اظهار کرد: پسر نخبه من به دلیل هجمه‌ها علیه من در فضاهای مجازی دچار افسردگی شد.

وی یادآور شد: وقتی شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر من و تو به موضوع چرخنده می‌پردازند و عروسک آن را می‌سازند، به این معنا است که من موفق بودم.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا