اجتماعی

اقدام جدی اوباما علیه سرطان

 

اوباما بایرن، معاون خود را مسئول کنترل بیماری سرطان در بین مردم آمریکا کرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، رئیس جمهور آمریکا (اوباما)، بایرن معاون خود را مسئول کنترل و مهار بیماری سرطان کرد.

 

اوباما گفت: من برای تمام عزیزانی که در اثر بیماری سرطان جانشان را از دست داده‌اند متاسفم و با خانواده‌هایشان ابراز همدردی می کنم و این بیماری در آمریکا پایه برای همیشه ریشه کن شود.

 

اوباما با ارائه طرحی پزشکی تقاضای افزایش 2 میلیارد دلاری ازکنگره بابت پژوهش و مبارزه با درمان سرطان کرده است.

 

اوباما سعی دارد در دیدار با مقامات علمی و کارشناسان سرطان شناسی در داووس سوئیس تحقیقات در زمینه این بیماری را افزایش دهد و در طی ماه های گذشته با 200 پزشک برتر دنیا ملاقات کرده است و در تلاش است تا با جمع آوری پزشکان متخصص در زمینه سرطان و همچنین رهبرانی در زمینه داروسازی، نانو و صنعت بیمه، سعی در اجرای برنامه سرطان 2020 Mainshor دارد.

 

پاتریک شیونگ مدیر اجرایی مرکز سلامت نیل در طی یک همکاری پرسابقه، گام بزرگی در توسعه سلول های بنیادی در جهت بر طرف شدن بیماری سرطان دارد.

 

بر اساس مقالات علمی، سلول‌های بنیادی ترکیبی کمک بزرگی به تقویت سیستم ایمنی بدن و فعال کردن سلول‌های مبارز با سرطان‌های مغزی می‌کند. روش درمانی المیونوتراپی برای هماهنگ کردن عناصر دفاعی بدن در مقابل سلول‌های سرطانی که ناشی از جهش های ژنتیکی  است، برعهده دارد،‌در جهت تکمیل آزمایش‌های بالینی در تمام مراحل سرطان‌های مغزی شرکت‌های سازه ، استقلال صلیب آبی،‌آمنگن، آلمکریپ، به ائتلاف داووس سوئیس اضافه شدند.

 

گفتنی است پزشکان آمریکایی در تلاش هستند تا سال 2020، 20 نوع تومور مغزی از طریق سلول های بنیادی کشف کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا