ورزش

مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در کرونا بیشتر ورزش کردند

افراد مسن بیشتر ورزش کردند

تحقیقات نشان می دهد فقط یک گروه سنی در انگلستان ورزش خود را در زمان ویروس کرونا افزایش داده اند و در کمال تعجب آن گروه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هستند. ورزش مناسب سالمندان در دوره کرونا به این اشخاص کمک کرد تا سلامت جسمانی و روحی خود را بهبود ببخشند.

لورن کلارک

افرادی که بالای 65 سال دارند تنها گروهی هستند که در طول بیماری همه گیر از آمادگی جسمانی خود عقب نمانده اند.

همه مردم در حین ویروس کرونا به تا حدی برای مدیریت سلامت روان خود به ورزش در خانه روی آورده اند.

با این حال ، فقط یک گروه سنی به حفظ سطح آمادگی جسمانی خود در سراسر بیماری همه گیر ادامه داده اند.

یک مطالعه جالب توجه نشان داده است که افراد مسن در انگلیس به دلیل COVID-19 فعالیت خود را به طور قابل توجهی افزایش داده اند.

ورزش مناسب سالمندان
افراد مسن بیشتر ورزش کردند

این تحقیق که توسط دانشگاه کالج لندن (UCL) انجام شد ، نشان داد که افراد بالای 65 سال تنها گروه سنی بودند که در شش ماه گذشته عادت های ورزشی خود را تغییر مثبت داده اند.

دانشمندان از ژانویه تا ژوئن سال جاری میزان ورزش 5،395 نفر را در سنین 14 تا 93 سال بررسی کردند.

آنها از طریق داده های GPS کشف کردند که پس از اجرای قرنطینه، تقریباً دو سوم جمعیت پیاده روی ، دویدن و دوچرخه سواری کمتری انجام دادند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مطالعه ، که از طریق یک برنامه تلفن هوشمند ورزش انجام داده اند ،حتی هنگام رفع محدودیت ها به زندگی کم تحرک تری ادامه دادند.

با این حال ، گروه سنی بالای 65 سال نه تنها سطح فعالیت خود را حفظ کردند ، بلکه آن را افزایش دادند.

روزنامه ساندی تایمزبررسی

طبق آنچه روزنامه ساندی تایمزبررسی کرده ، کارشناسان این فرضیه را مطرح کرده اند که ویروس کرونا افراد مسن را به فعالیت بیشتر ترغیب کرده است.

از آنجا که افراد بالای 50 سال بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از COVID-19 هستند،تحقیقات اخیر دانشگاه ویرجینیا نشان داده است ورزش می تواند احتمال عوارض کشنده را کاهش دهد.

همچنین این نظریه وجود دارد که پدربزرگ و مادربزرگ ها ممکن است در دوره ای که از گذراندن وقت با نوه ها منع شده اند ، وقت بیشتری برای تناسب اندام داشته اند.

محققان همچنین دریافتند که فعالیت افراد جوان در همین مدت کم شده است.تصور می شود که تعطیلی سالن های ورزشی علت این روند بوده است.

ابی فیشر ، دانشیار فعالیت بدنی و بهداشت در UCL ، می گوید: اگر عادت دارید که یک روز خاص بعد از کار به باشگاه بروید و هر دوی آنها را اکنون از دست داده اید به دنبال  پیدا کردن یک جایگزین برای انگیزه ورزش باشید.  

این یافته ها با تحقیقات انجام شده توسط اسپورت انگلیس ، همزمان با هفته آگاهی از سلامت روان در ماه مه ، نشان می دهد که 63 درصد از افراد در طول شش هفته اول کرونا، همچنان از ذهن خود با فعالیت هایی مثل یوگا مراقبت کردند.

همچنین افراد بیشتری در خانه مشغول ورزش کردن ، دویدن در پارک و پیاده روی یا دوچرخه سواری برای رفتن به فروشگاه ها برای خرید ضروری از مغازه ها هستند.

ورزش و سلامتی در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا