اجتماعی

اسامی محصولات غذایی غیرمجاز اعلام شد

سخنگوی سازمان غذاو دارو، اسامی هفت محصول غذایی غیر مجاز و شرکت های تولید کننده آنها را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مهندس محمد هاشمی افزود: تولید کنندگان این محصولات غذایی فاقد مجوزهای مورد نیاز سازمان غذا و دارو بوده و اجازه تولید و عرضه هیچ یک از محصولات را ندارند.

وی به اسامی شرکت ها و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شرکت پنیر لیقوان با نام های تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین c با نام تجاری pokka vitaene، کمپوت آناناس با نام تجاری leonard ، خاویار کشور آذربایجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان، محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیر مجاز اعلام کرده است.

هاشمی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات صورت می پذیرد، به مردم اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می شود.

وی در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات غیر مجاز اعلام شده با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا