فناوری

از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید + دانلود نرم افزار

Remote Desktop Manager نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت تمام اتصالات از راه دور می‌باشد. این نرم افزار به شما اجازه اضافه کردن، حذف کردن، ویرایش و یافتن اتصالات از راه دور را فراهم می‌کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ شرکت Devolutions با برنامه Remote Desktop Manager در ویندوز این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به رایانه‌ای در محل دیگری به راحتی دسترسی داشته باشند. از طریق این ویژگی می‌توانید از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید و به تمام برنامه‌ها، فایل‌ها و منابع موجود در شبکه محل کارتان دسترسی داشته باشد، یا می‌توانید محیط دسکتاپ سیستم محل کارتان را عینا در رایانه خودتان اجرا کنید.

در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط، سیستم راه دور به طور اتوماتیک Lock می‌شود و تا زمانیکه به آن متصل هستید هیچ شخص دیگری نمی‌تواند به برنامه‌ها، فایل‌ها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می‌توانید آن را با فشار دادن کلیدهای CTRL+ALT+DEL از حالت Lock خارج کنید. این برنامه با Remote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می‌توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک کنید.

  مشخصات
حجم: 35.22 مگابایت
نسخه: 9.2.0.0
اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
امتیاز:

  راهنمای نصب
1- اینترنت را قطع و سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید.
2- نرم افزار را با اطلاعات موجود در فایل Serial فعال کنید.
3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا