پاسخ های ویزیت رایگان

از بین بردن زگیل پوستی /برداشتن زگیل از زبان دکتر بهروز باریک بین

از بین بردن زگیل پوستی /برداشتن زگیل از زبان دکتر بهروز باریک بین

 با کمی سرچ در اینترنت خواهیم دید امروزه کلمات  زگیل تناسلی چیست؟ ،علت زگیل تناسلی ،درمان خانگی زگیل، شکل گیری زگیل تناسلی، واکسن زگیل تناسلی، زگیل تناسلی زنان، زگیل تناسلی مردان، عکس زگیل، زگیل واژن و …زیاد سرچ شده اند. اگر شما هم زیگل در آورده اید گفتگوی زیر را با دکتر بهروز باریک بین از دست ندهید.

این زگیل روی گونه من چه می‌کند؟!

دختری 23 ساله هستم. یک سال است که در ادامه چشم‌ها روی استخوان گونه‌ام، لک‌هایی شبیه به خال درآورده‌ام. این لک‌ها مانند زگیل و گوشت اضافه برجسته هستند. به هر دکتری که مراجعه کردم گفتند تنها راه درمان آنها سوزاندنشان است. یک‌بار این کار را کردم اما لک آنها باقی ماند.

چگونه این زگیل‌های پوستی را از بین ببرم؟

دکتر بهروز باریک بین: این زگیل‌های مسطح را هم می‌توان فریز کرد و هم با کوتر یا رادیوفرکوئنسی از بین برد، اما مشکل، احتمال عود آنهاست؛ چراکه عامل بیماری ویروسی است. با هر روش ابتدا باید چند ضایعه را تست کنیم تا متوجه شویم کدام جای کمتری از خود به جای می‌گذارد. سپس با آن روش می‌توان درمان را ادامه داد. همچنین بهتر است این کار در فصل پاییز و زمستان انجام شود؛ زیرا تابش نور خورشید کمتر است. بعضی داروها مانند آلدارا (موضعی) هم ممکن است مفید باشند. توجه کنید که برای درمان فقط به متخصص پوست مراجعه کنید؛ اغلب پزشکانی که از واژه «پوست، مو و زیبایی» استفاده می‌کنند، متخصص نبوده و پزشک عمومی هستند. پس به کلمه متخصص، حساسیت بیشتری داشته باشید.

زگیل روی گونه
از بین بردن زگیل پوستی /برداشتن زگیل از زبان دکتر بهروز باریک بین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا