فناوری

از اطلاعات گوشی اندرویدی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود نرم افزار

برنامه نرم افزار رایانهاگر نگران از دست رفتن اطلاعات شخصی موجود در تلفن همراهتان هستید، این نرم افزار Titanium Backup Pro 6 می تواند از اطلاعات شخصی، برنامه ها، بازی ها و … نسخه پشتیبان تهیه کند.

به گزارش باشگاه خبر نگاران؛ ممکن است در تلفن همراه اطلاعات مختلفی از قبیل: برنامه ها، بازی ها و فایل های شخصی وجود داشته باشد. گاهی اوقات به دلیل اشتباه کاربر یا ویروسی شدن تلفن همراه، اطلاعات کاربردی گوشی از بین می روند، برای مقابله با این کار بهتر است قبل از وقوع حادثه و از بین رفتن اطلاعات یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود تهیه کنید. نرم افزار Titanium Backup Pro 6 یکی از بهترین برنامه های موجود برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی اندرویدی است، نرم افزار می تواند از اطلاعات سیستمی و نصبی، اطلاعات کارت حافظه، تنظیمات مختلف و … نسخه پشتیبان تهیه کند و سلامتی اطلاعات مورد نظر شما را تضمین کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان بازگردانی فایل ها، عدم وجود تبلیغات در نسخه حرفه ای، امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت جزئی یا کلی و … اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر

نیازمند به روت

حجم نرم افزار: 6.1 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا