فرهنگ و هنر

ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی

آزاده نامداری که به تازگی با سجاد عبادی ازدواج کرده است میگوید من و سجاد پس از 7 سال با هم ازدواج کردیم.

طریقه آشنایی آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی چطور اتفاق افتاد؟

 

نامداری میگوید آشنایی ما از طریق یک دوست مشترک – که آنموقع در تلویزیون مشغول کار بودند -در سال 87  فراهم شد. در آن هنگام ما جند بار با هم دیدار کردیم. آن موقع اوج کار من در تلویزیون بود و من در مورد ازدواج فکر نمیکردم و قصد تشکیل خانواده هم نداشتم بنابراین ارتباطمان بعد از مدتی قطع شد.

سجادعبادی از همان ابتدا قصد ازدواج داشتند اما من در شرایطی نبودم که به ازدواج فکر کنم.در واقع 7 سال پیش فرآیند خاستگاری و ازدواج برای من پیش آمد ، اما متاسفانه  در آن سال اتفاق نیفتاد و من به سجاد گفتم من اکنون بدرد ازدواج کردن نمیخورم باوجود اینکه شما بهترین مرد برای ازدواج هستید. البته آن موقع من کم سن بودم و تجربه حالا را نداشتم.
چقدر بعد آقای عبادی بحث ازدواج را مطرح کردند؟

از همان ابتدا به فصد ازدواج به دوستان گفته بودند تا زمینه آشنایی ما را ایجاد کنند و در جلسات ابتدایی پیشنهاد ازدواج دادند.

سجاد شما قیل از آشنایی با خانم نامداری قصدتان ازدواج بود؟

بله من به قصد ازدواج جلو رفتم. زیرا شناخت اولیه نسبت به ایشان داشتم حتی میتوانم بگویم شناخت را تا حد کاملی داشتم و بین من و آزاده یک حس مشترک خوب وجود داشت. حس من حسی کاملا عمیق بود و درگیری حسی برای من به وجود آمد.

خانم نامداری وقتی جواب رد دادید چه احساسی داشتید؟

این کلمه بهتر است به کار برده نشود زیرا من فقط گفته بودم قصد ازدواج با هیچ کس را ندارم . من چون اولویت زندگی ام آن موقع کارهایم بود پیشنهاد را نتوانستم قبول کنم. من آن موقع در شبکه یک کار میکردم و انواع پروژه ها را داشتم. من متوجه احساس ایشان نشدم و تصورم این بود به راحتی متوجه این موضوع شوند ، الان احساس آن موقع سجاد را به خوبی درك میکنم.

آقای عبادی حس شنیدن جواب منفی از خانم نامداری چه بود؟

چون ایشان درگیر کارشان بودند توقعی جز این نمیرفت و خب کارشان برایشان مهم بود. البته این جواب من را خیلی ناراحت کرد و من تا مدتها نا امید بودم.

بیوگرافی سجاد عبادی:

من سجاد عبادی متولد 4 اسفند 1360 هستم و در تهران و در جمع یک خانواده مذهبی و فرهنگی به دنیا آمدم.یک خواهر دارم و سال سوم دکترای سیاستگذاری هستم و در دانشگاه  آزاد تهران درس میخوانم. مدرک كارشناسی رشته روابط بین‌الملل و كارشناسی ارشد علوم سیاسی را در همین دانشگاه گرفته ام.

یک دوره برای این که تحصیلم را  در مقطع فوق لیسانس ادامه دهم به دانشگاه روبرت شومن استراسبورگ  در فرانسه رفتم ولی چون میخاستم کارشناسی ارشدم را زودتر تمام کنم و مسلط به زبان فرانسه هم نبودم فقط یک دوره زبان خواندم و بعد از یکسال ونیم به ایران برگشتم.

آقای عبادی آیا الان جایی شاغل هستید؟

من دو جا مشغول هستم یکی در دانشگاه غیر انتفاعی که 10 سال پیش تاسیس شده و من در آنجا کار سرپرست روابط عمومی را انجام میدهم که پدرم هم  از اعضای هیئت موسس آن هستند و درآمد این دانشگاه به هزینه های خود دانشگاه میرسد.
شغل دوم من این است که در حدود 12-10 سال تحت عنوان نمایندگی فدراسیون جهانی  مخترعان و مبتكران فعالیت میکنم. پایگاه اصلی این فدراسیون در ژنو است.
من در حال رفت آمد در کشورهای مختلف هستم و ژنو هم میروم چون پایگاه اصلی آنجاست.

از پدرتان برای ما بگویید

سال‌های زیادی پدر من در دولت مشغول بودند و در دوره  آخر رئیس سازمان ملی جوانان بودند.

اگر پدر شما در این جایگاه نبود باز از هم آزاده نامداری خاستگاری میکردید؟

ربطی به این موضوع ندارد.

آقای سجاد عبادی همکار ی شما با صدا و سیما چطور شکل گرفت؟

به خاطر وجود دوستانم همکاری هایی با صدا سیما داشتم و تحت عنوان مشاوره و نیز برنامه هایی که به ارتباط با خارج از کشور نیاز دارد همکاری میکنم.

وقتی كه خانم آزاده نامداری به شما جواب رد  دادند، شما  اصرار نکردید؟

هر جور از دستم بر آمد از راههای مختلف پیگیری کردم و از طریق دوستانم ایشان را میخاستم ترغیب به ازدواج کنم .

نامداری میگوید اگر خودتان مستفیم مطرح میکردید احتمالا بیشتر فکر میکردم.

تفاوت آزاده نامداری با سجاد عبادی چیست؟

سجاد بسیار درون گراست اما من آدم بسیار برون‌گرایی هستم اما هرچه میگذرد بیشتر به هم نزدیک میشویم و با نوشتن برنامه هایمان سریع به نتیجه میرسیم.

وقتی سجاد به مسافرت میرود تمام مدت چت میکنیم ولی وقتی ایران است یک پیام هم جواب نمیدهد چون خیلی خسته میشود.

بعد از رد پیشنهاد مسیر زندگی شما دو نفر  تغییر كرد ؟

بله راهمان از هم جدا  شد و ارتباط‌ی دیگر نداشتیم و چند سال خبری  از هم نداشتیم تا سال 91 . من سال 91  مكه بودم و از یك دوست مشترك پیامکی  به من رسید؛ البته نه پیاک شخصی ، از این پیام‌های گروهی كه دارای متن رسمی است و برای خیلی‌ها فرستاده می‌شود. فهمیدم مادر  آقای عبادی فوت کرده اند و پس از بازگشت به ایران با تماس به او تسلیت گفتم.

آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا