روانشناسی

طالع بینی شخصیت با عکس پروفایل

هر فرد عکس پروفایلش را طبق روحیاتش برمیگزیند. از طریق عکس پروفایل هر فرد میتوان به روحیاتش پی برد. شخصیت درونی هر فرد را میتوان از عکس پروفایلش فهمید.

طالع بینی با عکس پروفایل:

اگر بخشی از صورت به عنوان عکس پروفایل انتخاب شود نشانه فرد وظیفه شناس و با وجدان است. علاقه به نظم ، قانون، سیاست و رفتارهای از قبل برنامه ریزی شده در فرد وجود دارد. چنین فردی دوست دارد قیافه طبیعی خود را طبیعی و به همان شکل که هست نشان دهد و از اینکه دیگران راجع به فرد بگویند که باتجربه و پخته هست لذت میبرد.

اگر عکس پروفایل دست جمعی انتخاب شود یعنی فرد بسیار برونگراست. افرادی که شخصیت برونگرا دارند از خودشان و محبوبانشان به عنوان عکس پروفایل استفاده میکنند. شاید هم فرد میخواهد بگوید که به حضور در جمع علاقه دارد و معاشرتی میباشد. این افراد دوست دارند خوشگذرانی کنند و به مهمانی و تفریح بروند. در کل حضور در جمع دوستان را به تنهایی ترجیح میدهند.

اگر عکسی که فرد برای پروفایلش برمیگزیند رنگی باشد و فرد در آن خندان باشد انرژی مثبت به بیننده میدهد. چنین فردی با دیگران همکاری میکند و با همه سازگاری دارد. این فرد سعی میکند تا با جامعه در تعادل باشد.

برگزیدن عکس سیاه سفید برای پروفایل یعنی علاقه نداشتن به رنگ های شاد. چنین فردی با انتخاب رنگ های خنثی تحت تاثیر مسائل احساسی و عاطفی قرار نمیگیرد و احساسات بروز نمیدهد. انتخاب این رنگ میتواند نشانه احساسات منفی یا ناراحتی در فرد باشد.

اگر فردی عکس هنری را برای پروفایلش انتخاب کند یعنی یک فرد روشن فکر است که به کمال رسیدن را در تضاد میبیند. چنین فردی میخواهد با عکسش پیامی را به بیننده منتقل کند. بنابراین عکس های هنری از دست یا پا یا از زاویه پشت سر گرفته میشود. این عکس ها نشاندهنده روشن فکری و هوش و شوق فرد برای تجربه کردن موقعیت های جدید است.

طالع بینی با عکس پروفایل

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا