روانشناسی

احساسات دیگران را از پشت ماسک بفهمیم

از  پشت ماسک لبخند بزنید

چگونه احساسات مردم را بفهمیم حتی وقتی ماسک پوشیده اید

چگونه احساسات مردم را بفهمیم حتی وقتی ماسک زده اند؟ به نظر می رسد دنیای ادمها  وقتی پر از ماسک شود، دوستانه به نظر نمی رسد.

ما به چهره های غریبه ها نگاه می کنیم تا اهداف واحساس آنها را ارزیابی کنیم، بنابراین وقتی بینی، دهان و چانه در پشت یک پوشش ناپدید می شوند، سرنخ های زیادی درباره چهره آنها از بین می رود.

اگر فردی دوست شما باشد، شاید این حال او را تشخیص خواهید داد ؟ اگر لبخند بزنید، آیا او آن را می داند؟

پاسخ مثبت است. جینین درایور، متخصص زبان بدن، بنیانگذار و رئیس مؤسسه زبان بدن در واشنگتن، D.C گفت: پاسخ بله است و هنوز ارزش آن را دارد که از پشت ماسک لبخند بزنید.

ما  خوشبختی واقعی  را با چین و چروک های کنار چشمان خود می بینیم.

پاول اكمان، روانشناس كه به مطالعه صورتهای صورت می پردازند، می گوید: “لبخند لذت واقعی” نشان می دهد كه  در پاهای خطوط خنده صورت دیده می شود، با چشمان باریك و لوزه می شود. یک لبخند واقعی را دید. خنده عضله orbicularis oculi را در اطراف چشم درگیر می کند و فرق لبخند جعلی را می فهمید.

وی خاطرنشان می کند: وقتی کودک لبخند می زند، شما آن را حس می کید که حتی اگر دهانش توسط پستانک پوشانده شده باشد. همه لبخند در چشم است.

اورسولا هس، یك محقق شناس احساسات در دانشگاه هومبولت برلین در آلمان، گفت: افراد همچنین وقتی فرد لبخند می زند ، می توانند “بشنوند” زیرا تغییر در شکل دهان ایجاد می شود و باعث روشن تر شدن صدا می شود.

مردم هنگام پوشیدن چهره، “100٪ لبخند بزنند” ، علاوه بر این تماس چشمی برقرار کنند تا نشان دهند که تهدیدی برای هم نیستند.

مجله زندگی سالم

ترجمه از یاهو. الهام شهیدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا